Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Δευτέρα 24 Ιουνίου 2019

ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΥΦΑΝΤΗ

Βρίσκομαι ανάμεσα στις φωτογραφίες του Ανυφαντή πολύ καιρό...στην κυριολεξία... Ένα μεγάλο δωμάτιο στο σπίτι μου είναι σωροί οι φωτογραφίες του Ανυφαντή, φωτογραφίες που δημότες και φίλοι στέλνουν καθημερινά και μου εμπιστεύονται, για να μαζευτούν και να μπουν σε μια σειρά, σε ένα αρχείο. Eπειδή αρχίζω να ξεχνάω ποιοι μου έδωσαν και πόσες, αποφάσισα να πάρω τεφτέρι.
Ο Ανυφαντής παρά τις προσπάθειες μου, δεν τιμήθηκε εν ζωή, φυσικά τιμάτε καθημερινά από μένα που αναρτώ φωτογραφίες του, τιμάτε απ΄ όλους μας κάθε φορά που αναρτούμε μια παλιά φωτογραφία ειδικά αυτών που έζησαν, ζουν στην πόλη, στον δήμου μας, από τις προσωπικές σελίδες μας. 
Είμαι σίγουρος ότι θα τιμηθεί δημόσια κάποια στιγμή, ακόμα και αν υπάρχουν άνθρωποι που να μην το θέλουν τώρα. Για το τι ήταν ο Ανυφαντής, σαν καλλιτέχνης και φωτογράφος, δεν χρειάζεται να το λέμε καθημερινά, εξάλλου το λένε όλοι όταν δουν μια υπέροχη φωτογραφία του. 
Τιμή όμως για τον Ανυφαντή θα ήταν αυτό το υλικό που έχω εγώ και είναι αρκετά μεγάλο, αλλά και πολλοί άλλοι, ήδη μου εκμυστηρεύθηκαν αρκετοί ότι θα προσφέρουν τις φωτογραφίες του, να αρχειοθετηθεί και να φυλαχτεί στην Βιβλιοθήκη του Φιλολογικού ή όπου αλλού κρίνουν οι υπεύθυνοι ότι πρέπει.
Κάθε σπίτι έχει σε κάποιο συρτάρι, σε κάποιο τοίχο, μια φωτογραφία του Ανυφαντή..δεν υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχει έστω μια, και δεν μιλάω για προσωπικές αλλά για καλλιτεχνικές.. γιατί αυτές έχουν και την μεγαλύτερη αξία. Με ένα σκανάρισμα η φωτο μπαίνει στο αρχείο για πάντα και για όλους...

Δεν υπάρχουν σχόλια: