Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018

ΜΑΝΤΙΝΑΔΟΛΟΓΟΙ ΣΤΟ FACEBOOK

Όταν μια φωνογραφία γίνεται αφορμή να ειπωθούν κάποιες μαντινάδες.
Είναι ωραίο να αγαπάς τα δέντρα στην αυλή σου
που στην σκιά τους κάθισαν φίλοι και συγγενείς σου
Γ.Γ
Να θώριε απού με φύτευε, τα κατορθώματά μου
Που μ’ έβγαλαν στο φεισμπούκ, εις τα γεράματά μου!
Μ.Σ
Στο φέισμπουκ το βγάλαμε για να ευχαριστηθούνε
όλοι αυτοί που κάθισαν τον ίσκιο να γευτούνε !!
Γ.Γ
Μουδέ ρακή, μου δε νερό, μουδ' άλλο τραταμέντο,
ουδ' ένα καλωσόρισμα, γη κάποιο...κομπλιμέντο!
Τσιφούτηδες μου τύχανε κι έμπλεξα η καημένη,
αφού σπανίως μ' έχουνε κι εμένα ποτισμένη...
...παρά μου χτίσανε μαθές, μπρος πίσω τοιχαράκια,
ωσάν να βάζανε μιας γρας, καινούργια μασελάκια...
...και να μην έχει φαητό, κάτι για να τζιμπήσει,
χάφτωμα, μπράνς γη ξεσταλού, τ´αντέρι έχει κολλήσει !
- Γιώργο μου στην Επιτροπή να το προτείνεις πάλι,
εις τον Κρυμμένο Θησαυρό ξάπαντος να με βάλει ...
...μπορεί ν´ανοίξει η τύχη μου, να ενδιαφερθούνε,
νερό, κοπρά και λίπασμα, οι ρίζες μου να ... δούνε
Μ.Σ
Τα αφεντικά θα ερχότανε με κέρασμα στο χέρι
αλλά επήγα στην αυλή στις τρεις το μεσημέρι
Η ώρα ακατάλληλη και βγήκα απ τη πορεία
για να τραβήξω την ελιά μια φωτογραφία
Τα τοιχαράκια γύρω της πιτήδεια και ωραία
να κάτσει η επιτροπή να κάνει μια παρέα
Φωτογραφία η αφορμή και η μαντινάδα επίσης
Αν έχεις δέντρο στην αυλή, να πας να το φροντίσεις
Γ.Γ
Ποιος κουζουλός την κλάδεψε σκενιάδα να μη κάνει
Πως θα κεράσει ένα νερό φοβάται μη φτωχάνει
ΚΚ
Γ.Γ = Γιώργος Γεωργιλάκης
Μ.Σ=Μιχάλης Στρατάκης
Κ.Κ=Κωστής Κυριτσάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: