Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2019

ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΝΟΥ ΜΑΣ...

Μέσα στο Νοέμβριο εκτός απροόπτου, πρόκειται να επισκεφθεί την Κρήτη κλιμάκιο του Υπουργείου Υποδομών προκειμένου να παρουσιάσει αναλυτικά το σχέδιο για τον Βόρειο Οδικό Άξονα.
Αυτό προέκυψε μεταξύ άλλων, από την ενημέρωση που είχε και επίσημα ο Σταύρος Αρναουτάκης στην Αθήνα. Με βάση τον προγραμματισμό του Υπουργείου, όλες οι διαδικασίες προχωρούν κανονικά, ωστόσο η επίσκεψη αναβάλλεται διότι στόχευση του Υπουργού Κώστα Καραμανλή είναι να παρουσιάσει ένα σχέδιο το οποίο θα είναι βιώσιμο και δεν θα δημιουργεί ερωτηματικά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η κυβέρνηση έχει βρει την ιδανική λύση για την κατασκευή του νέου άξονα, την οποία και θέλει να παρουσιάσει ως … έκπληξη, αλλά και ως απάντηση στον ΣΥΡΙΖΑ, που υποστήριζε πως μόνο το δικό του μοντέλο τριών εργολαβιών μπορεί να είναι εφικτό.
Για την κάθοδο του έργου προβλέπεται να επισκεφθεί την Κρήτη ο ίδιος ο Υπουργός Κώστας Καραμανλής, ο Υφυπουργός Γιάννης Κεφαλογιάννη, ενώ θεωρείται σχεδόν βέβαιο πως στο κλιμάκιο θα συμμετέχουν βουλευτές από την Κρήτη, καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες που γνωρίζουν πολύ καλά όλα τα θέματα.
Με βάση τα ως τώρα γνωστά στοιχεία, η κυβέρνηση προχωρά όλες τις γεωτεχνικές μελέτες, καθώς επίσης και τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, η οποία και θα κατατεθεί προς έγκριση, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2020. Υπενθυμίζεται ότι, η μελέτη είναι εκείνη που θα καθορίσει σε μεγάλο ποσοστό τη χάραξη, την επιλογή του ενδεδειγμένου τρόπου κατασκευής και ασφαλώς το κόστος.
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: