Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Σάββατο 1 Απριλίου 2017

ΤΑ ΓΚΑΛΟΠ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΑΣ....

Κάποιοι κάνουν γκάλοπ αν θα πρέπει να γίνει πεζόδρομος η Σκαλίδη για να περπατάμε σαν τον παλιό καιρό ... Στις απαντήσεις φυσικά θα είναι περισσότερες οι ΝΑΙ, δεν έχουν λόγο να είναι οι ΟΧΙ, όταν υπάρχει η διάθεση να φτιαχτεί ένα νέο έργο ή ένας νέος δρόμος!! Θα μου πείτε τώρα ποιος θα το αποφασίσει αυτό; Αυτοί που θα ψηφίσουν στο γκάλοπ και ανάλογα τα ΝΑΙ ή τα ΟΧΙ θα πράξουμε; Μπορεί, όλα είναι πιθανά σε αυτόν τον τόπο, μάλιστα τα περισσότερα που έχουν γίνει εδώ έχουν γίνει και χωρίς γκάλοπ, αλλά και χωρίς μελέτη .....
Το κλείσιμο της Σκαλίδη ως και σήμερα δεν έπιασε μιας και εκτός των άλλων δεν είχαμε αστυνόμευση και οι παραβιάσεις ήταν καθημερινές, βέβαια και όταν υπήρχε μια σχετική αστυνόμευση οι πολίτες, οι κάτοικοι, οι τουρίστες αυτής της πόλης για παραλία πήγαιναν και έκαναν την βόλτα τους δίπλα στο ιώδιο και όχι στην κλεισούρα. 
Το γκάλοπ μπορεί να έχει επιτυχία 100% στο ΝΑΙ αλλά μπορεί να μην ανταποκρίνεται και στην αλήθεια, αν δεν έχουν ερωτηθεί οι ιδιοκτήτες και οι επιχειρήσεις του δρόμου που η ψήφος τους μετράει περισσότερο; 
Αλλά θα μου πείτε ποιος αποφασίζει εδώ; .. πάντα ο άλλος.....
Και ερχόμαστε στο σπουδαιότερο κομμάτι που κατ' εμέ είναι και ο λόγος της αποτυχίας μας ως και σήμερα στα των δρόμων. Προσπαθούμε να φτιάξουμε ένα μεμονωμένο έργο, ένα δρόμο, μια πλατεία, αδιαφορώντας για τις συνέπειες που θα έχει για όλη την πόλη. Για να κλείσεις ένα δρόμο πρέπει να ξέρεις πως θα κινηθούν τα αυτοκίνητα γύρω από εκεί και όχι μόνο εκεί αλλά από την είσοδο της πόλης ως και την έξοδο τους, άρα χρειαζόμαστε μια συγκοινωνιακή μελέτη για όλη την πόλη και όχι για ένα τμήμα της. Κλείνοντας ένα δρόμο βγάζεις έξω 10-20 ίσως και περισσότερα αυτοκίνητα, άρα πρέπει πρώτα να βρεις που θα πάνε αυτά κι αν έχεις φτιάξει τους απαιτούμενους χώρους στάθμευσης. Φτιάχνοντας ένα πεζόδρομο θα πρέπει να έχεις έτοιμα και όλα αυτά που θα μπορούν να βοηθήσουν αυτούς που θα είναι εκεί, είτε θα μένουν ή θα εργάζονται είτε θα περπατούν ... εύκολη πρόσβαση της πυροσβεστικής, της αστυνομίας, του ασθενοφόρου, της τροφοδοσίας.... και εδώ εμείς έχουμε πάρει "ζερό" ... μιας ούτε τα απλά δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε στα δύσκολα θα τα καταφέρουμε;
Άρα με ένα γκάλοπ δεν λύνεται το πρόβλημα, αλλά παίρνεις μια ιδέα πολύ χρήσιμη, η οποία έρχεται σε δημόσια διαβούλευση και αφού πάρεις τις σχετικές εγκρίσεις απο τους πολίτες, τις υπηρεσίες, την πολιτεία, φτιάχνεις μια μελέτη που θα είναι κόσμημα και ανταποδοτική της προσπάθειας σου. Απλά πράγματα.. και φυσικά μια άποψη είναι όλο το παραπάνω
Για πάμε να ψηφίσουμε στο γκάλοπ που είναι ψηλά-ψηλά στην σελίδα για να πάρουμε και μια άποψη για την πλατεία Τζανακάκη;

Δεν υπάρχουν σχόλια: