Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Κυριακή 23 Απριλίου 2017

ΑΤΙΜΙΑ -ΤΙΜΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ

Σαν νέος συγγραφέας σήμερα 23 Απριλίου 2017 Παγκόσμια Ημέρα βιβλίου, αισθάνομαι την ανάγκη αυτή την ημέρα γιορτής βιβλίου να συμβάλω συμμετέχοντας και εγώ με τα βιβλία μου. Με χαρά και ευχαρίστηση από καρδιάς, θα προσφέρω δύο βιβλία μου σε μορφή Ηλεκτρονικού Βιβλίου (e-book). Για όσους φίλους/ες μου που έχουν λάβει το βιβλίο μου «Γοργονούσηδες και Κλωθονούσηδες» και θα μου στείλουν επιπλέον το e-mail ενός βιβλιόφιλου/ης φίλου/ης τους μαζί με το όνομα του/της και την πόλη διαμονής του/της θα λάβουν ΔΩΡΕΑΝ το νέο μου βιβλίο «Ατιμία, Τιμωρία και Αγάπη». Αντίστοιχα ο βιβλιόφιλος/η φίλος/η τους θα λάβει ΔΩΡΕΑΝ το βιβλίο μου «Γοργονούσηδες και Κλωθονούσηδες».
Η Προσφορά ισχύει από σήμερα 23/4/17 έως 25/4/14 για όσα 
e-mail tsepkris@gmail.com λάβω μέσα σ’ αυτές τις τρεις ημερομηνίες.
Σας ευχαριστώ για την συμμετοχή στην προσπάθεια αυτή και εύχομαι καλή απόλαυση του βιβλίου.
Με χαρά και εκτίμηση
Τσεπαπαδάκης Ανδρέας

Δεν υπάρχουν σχόλια: