Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.

Σάββατο, 8 Οκτωβρίου 2016

ΜΑΛΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΜΑΣ;

Ο πρόεδρος του ΤΕΕ/Τμήματος Δυτικής Κρήτης και πρώην διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης (ΟΑΚ) Λευτέρης Κοπάσης, στην έντονη κριτική που δέχθηκε από τη Θεματική Χωρικού Σχεδιασμού και Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ Χανίων για το θέμα του ΒΟΑΚ, απάντησε μεταξύ άλλων.....
"“Στο έσχατο αλλά σημαντικό” και την ονομαστική αναφορά στο πρόσωπό μου, που αποτελεί τον μοναδικό λόγο που ασχολούμαι, δεσμεύομαι να αναδείξω κάθε πτυχή της αλήθειας που θα φωτίσει την υπόθεση του ΒΟΑΚ και να σκουπίσω κάθε λάσπη που συσκοτίζει και σκεπάζει το σημαντικότερο έργο υποδομής στην Κρήτη".

Αντί να καταναλώνουν βελάκια μελανιού αναμεταξύ των, μήπως είναι καιρός να καλύτερα να δουν τι φταίει τόσα χρόνια και ο ΒΟΑΚ ειδικά στα μέρη μας είναι σε τέτοια κατάσταση, και να τον διορθώσουν όσα μπορούν; 
Δεν υπάρχει αυτή την στιγμή ούτε ένας σοβαρός άνθρωπος στην Κρήτη που να πιστεύει οτι θα φτιαχτεί νέος ΒΟΑΚ ή έστω θα διορθωθούν οι "αδικίες" κακοτεχνίες του. Έχουμε καταλάβει, ειδικά στην Κίσαμο, πως βλέπουν και πως αντιμετωπίζουν οι καρεκλοκένταυροι τα δυτικά του ΒΟΑΚ και της Κρήτης. Ξέρουν πολύ καλά που τελειώνει ο ΒΟΑΚ και ποιες είναι οι προτεραιότητες τους, που ως το 2010 που τελειώνει το περίφημο ΕΣΠΑ εμείς θα βλέπουμε τα ίδια χάλια στους δρόμους μας.
Ο ΒΟΑΚ, όχι άδικα, θεωρείται από τους πιο επικίνδυνους δρόμους της χώρας, σύμφωνα με το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, αφού σε πάμπολλα σημεία του συναγωνίζεται, δυστυχώς με μεγάλη επιτυχία, τα φονικά κομμάτια του εθνικού δρόμου Αθηνών-Πατρών και το περίφημο πέταλο του Μαλιακού.
Όσοι έχουν ασχοληθεί επισταμένα με το θέμα, τονίζουν πως δεν υπάρχει έστω 1 χιλιόμετρο, από τα 313, που να μην παρουσιάζει έστω ένα μικρό πρόβλημα σε κάποιο σημείο! 
Καταθέτω και την δήλωση του βουλευτή της Ν.Δ κ Λ. Αυγενάκης, για τον ΒΟΑΚ

"Η έλλειψη πολιτικής βούλησης, το κόστος των απαλλοτριώσεων, η προτεραιότητα σε άλλους κόμβους (Εγνατία, Αθηνών-Πατρών), η καθαρά τοπικιστική νοοτροπία ορισμένων Κρητών βουλευτών ήταν μερικοί από τους λόγους που, ο ΒΟΑΚ δεν φτιάχτηκε μέχρι σήμερα."
Αυτά!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: