Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Πέμπτη 15 Απριλίου 2021

ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ.... ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;

 Ένα σχόλιο χθες στο άρθρο "αγροτική οδοποιία Δήμου Κισάμου" της κα Ευτυχίας Δεσποτάκη που αναρωτήθηκε "πότε θα έχουμε αστική οδοποιία αλλά και πεζοδρόμια στην πόλη της Κισάμου" ήταν όλα τα λεφτά.... 
Ανάμεσα στις εξαγγελίες του δήμου Κισάμου σχετικά με συγκεκριμένο θέμα ήταν και αντικατάσταση του τάπητα και η δημιουργία πεζοδρομίων στην Αγαμέμνονος. (Από την δυτική μεριά της Σκαλίδη ως και το Μαύρο Μώλος. Δρόμος πολυσύχναστος τουριστικός και τώρα και μαθητικός αφού πήγαμε και το ΕΠΑΛ προσωρινά εκεί. Έτσι ανάθεσε σε μηχανικό της πόλης να κάνει τις σχετικές μετρήσεις και να δει αν μπορεί να γίνει πράξη αυτή η εξαγγελία. Η αλήθεια είναι οτι όλα μπορεί να γίνουν όμως για να γίνουν πεζοδρόμια στο συγκεκριμένο δρόμο (ολάκερο και όχι σ' ένα μόνο κομματάκι) θα πρέπει να στενέψει πολύ, λογικό αφού το παλιό σχέδιο με το νέο δεν κολλάει καλά, και υπάρχουν ιδιοκτησίες που βρίσκονται εντός δρόμου, οπότε κατά την γνώμη των μηχανικών θα πρέπει να μονοδρομηθεί, μιας και και τα πεζοδρόμια έχουν χώρο προς τον δρόμο δεν έχουν προς τις ιδιοκτησίες. Βεβαια αυτόματα ερχονται στην επιφάνεια και άλλα προβλήματα, που είναι και κατά την γνώμη μου και σοβαρότερα απο ένα στένεμα και αυτά έχουν να κάνουν με την ομαλή κυκλοφορία του δρόμου αν στενέψει και μονοδρομηθεί, τους χώρους στάθμευσης, άρα (κατά την γνώμη των μηχανικών) χρειάζεται και μια συγκοινωνιακή μελέτη. Όμως αν κάνουμε μια συγκοινωνιακή μελέτη μόνο για αυτό το κομμάτι αμέσως θα δημιουργηθούν προβλήματα σχεδόν σε όλους τους άλλους δρόμους αφού θα πρέπει να τους αλλάξουμε και αυτών κατεύθυνση και ροή. 
Αυτό λοιπόν που λέμε καθημερινά έρχεται στην επιφάνεια σε κάθε προσπάθεια που σκέφτονται να κάνουν... και πλέον γίνεται πρόβλημα για όλη την πόλη. Λείπει μια ολοκληρωμένη  συγκοινωνιακή μελέτη, και όσο δεν την κάνουν, να μην μπορούν να βγουν συνεπείς στις υποσχέσεις τους. 
Δεν θέλουμε περιφερειακό, δεν θέλουμε παράκαμψη, δεν κάνουν συγκοινωνιακή μελέτη, άρα πως θα ομορφύνουμε την πόλη και θα λυθούν και τα προβλήματα ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες; Ντόμινο είναι και το ξέρουν όλοι. Το πρόβλημα το είδαμε και πέρυσι και προπέρυσι και κάθε χρόνο που προσπαθούμε με τους ντόπιους συγκοινωνιολόγους να λύσουμε το πρόβλημα στο ιστορικό κέντρο, με αποτέλεσμα ακόμα να μην ξέρουμε μετά απο 4-5 χρόνια ποιος δρόμος είναι μονόδρομος, που απαγορεύεται, που επιτρέπεται, αλλά και που υπάρχει κρυμμένο το σήμα που τα λέει όλα αυτά.

Υ.Σ  Φαίνεται οτι οι δρόμοι της πόλης ειναι σχεδιασμένοι όχι για τροχοφόρα αλλά για τα παλιά μεταφορικά μας μέσα τα γαϊδουράκια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: