Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Τρίτη 13 Απριλίου 2021

ΟΙ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΟΜΕΣ....

 Με γοργά βήματα εξελίσσεται η ωρίμανση του μεγάλου έργου για την κατασκευή του ΒΟΑΚ. Ο άξονας που θα διατρέχει από τα Χανιά (από την Κίσσαμο μελλοντικά) μέχρι τον Άγιο Νικόλαο είναι σήμερα το μεγαλύτερο οδικό έργο που ετοιμάζεται για να υλοποιηθεί. Στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τρέχουν ένα ταυτόχρονο πρόγραμμα μελετών και στόχος είναι να ενεργοποιηθεί η δεύτερη φάση του διαγωνισμού μέσα στο 2021.
Αυτό που κλείδωσε είναι το αντικείμενο του έργου και τα μεγάλα τεχνικά. Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, ο ΒΟΑΚ θα διαθέτει 46 Ανισόπεδους Κόμβους, 15 Σήραγγες με 14,5 χιλιόμετρα μήκος και 40 Γέφυρες με 8,67 χιλιόμετρα μήκος. Πρόκειται για ένα μεγάλο έργο που σε πολλά θα θυμίζει την κατασκευή της Ολυμπίας Οδού μιας και μεγάλο μέρος των έργων, θα αφορά διαπλάτυνση του υφιστάμενου άξονα.
Τα έργα που θα γίνουν στο κομμάτι Χανιά-Ρέθυμνο. (Η Κίσαμος είπαμε μελλοντικά)
Παράκαμψη Χανίων
Τρεις ανισόπεδους κόμβους σε Βαμβακόπουλο, Μουρνιές και Σούδα περιλαμβάνει η παράκαμψη Χανίων. Το έργο έχει κατασκευαστεί με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και στηθαίο ασφαλείας. Το κόστος εκσυγχρονισμού του έργου αγγίζει τα 8 εκατομμύρια ευρώ.
Σούδα-Καλύβες
Μία σήραγγα μήκους 1,22 χιλιομέτρων και δύο γέφυρες συνολικού μήκους 1,09 χιλιομέτρου περιλαμβάνει το τμήμα Σούδα – Καλύβες. Το μήκος του αυτοκινητόδρομου είναι στα 11 χιλιόμετρα και το μήκος του παράπλευρου δικτύου υπολογίζεται στα 8,9 χιλιόμετρα. Το νέο τμήμα περιλαμβάνει 3 ανισόπεδους κόμβους σε Πλατάνι, Απτέρα και Καλάμι.
Καλύβες – Άγιοι Πάντες
Μία σήραγγα μήκους 230 μέτρων και μία γέφυρα 250 μέτρων περιλαμβάνει η χάραξη στο τμήμα Καλύβες – Άγιοι Πάντες. Στο τμήμα προβλέπονται δύο ανισόπεδοι κόμβοι σε Καλύβες και Άγιους Πάντες, καθώς και παράπλευρο δίκτυο 12,9 χιλιομέτρων. Το κόστος κατασκευής ανέρχεται σε 41 εκατομμύρια ευρώ.
Άγιοι Πάντες-Βρύσες
Δύο ανισόπεδους κόμβους σε Βάμο και Βρύσες περιλαμβάνει το τμήμα Άγιοι Πάντες – Βρύσες. Στο τμήμα προβλέπεται παράπλευρο δίκτυο μήκους 6,42 χιλιομέτρων, ενώ το κόστος κατασκευής ανέρχεται σε 19 εκατομμύρια ευρώ.
Βρύσες-Πετρές-Ατσιπόπουλο
Πέντε σήραγγες μήκους 4,59 χιλιομέτρων και 8 γέφυρες μήκους 2,23 χιλιομέτρων περιλαμβάνει το τμήμα του ΒΟΑΚ, Βρύσες – Πετρές – Ατσιπόπουλο. Για το τμήμα προβλέπονται πέντε ανισόπεδοι κόμβοι, εκ των οποίων δύο στη Γεωργιούπολη, μία στην Επισκοπή και δύο στο Γεράνι. Το κόστος κατασκευής ανέρχεται σε 207,44 εκατομμύρια, ενώ το κόστος απαλλοτριώσεων σε 24 εκατομμύρια.

Αυτή κι αν είναι σφαλιάρα, μάλιστα δεν βλέπω να συγκίνησε και κανένα...εκτός κι αν τα παράπονα έγιναν τηλεφωνικά. Μια ζωή τα ίδια, τους τραπεζώνουμε, τους κάνουμε τα χατίρια τους ψηφίζουμε φυσικά, και το αποτέλεσμα γνωστό...μελλοντικά, θα δούμε. Βέβαια καλό είναι να ρωτήσουμε αν δεν ντρεπόμαστε να τους ενοχλήσουμε τους υπεύθυνους, τον δημοσιογράφο, που ανέβασε το συγκεκριμένο ρεπορτάζ, και να τον ρωτήσουμε απο που πήρε της πληροφορίες.
"Η ακτινογραφία του ΒΟΑΚ – Ποια έργα θα γίνουν σε κάθε τμήμα του αυτοκινητόδρομου."
Νίκος Καραγιάννης λέγεται.
Μαύρα χάλια.... και μετά θέλουμε και περιφερειακό, ή ο ΒΟΑΚ να ξεκινά απο το λιμάνι... μελλοντικά ίσως.... καλό είναι βέβαια να ασχοληθούμε με τα Νέα Λύκεια, γιατί όπως βλέπω τα πράγματα θα μας πουν και εδώ μελλοντικά.


Δεν υπάρχουν σχόλια: