700 τόνους σίδερο βρίσκεται πάνω στην πλατφόρμα και υπολείπονται άλλοι 3.000 τόνοι περίπου ώστε να ξεφορτωθεί το MANASSA ROSE M. Άρα μιλάμε για πολύ δουλεια και αρκετό καιρό, μιας και όπως φαίνεται ακόμα και σήμερα, με λίγα μποφόρ ειναι δύσκολη η ανέλκυση του φορτίου. Όταν με το καλό βγει το φορτίο θα φορτωθεί σε πλοίο κατευθείαν απο την πλατφόρμα. Για αυτό δεν το ξεφορτώνουν στον ειδικό χώρο που έχουν φτιάξει εντός του λιμανιού.
Το πλοίο έγινε γνωστό οτι είχε ασφάλεια P & I, δηλαδή έναντι τρίτων, όμως η ασφαλιστική καθώς και η πλοιοκτήτρια εταιρεία δεν ανταποκρίνονται στην επικοινωνία με τις υπηρεσίες του λιμενικού. Έτσι υπάρχει η υποψία οτι μπορεί να είναι ληγμένο ή άκυρο το ασφαλιστήριο, το οποίο αν υπάρχει αναλαμβάνει και τα έξοδα ανέλκυσης του κουφαριού του πλοίου. Αν όχι τότε μάλλον την βάψαμε και θα μας μείνει για πολύ καιρό σαν αξιοθέατο, αν εν το μεταξύ όταν θα αδειάσει και θα ελαφρύνει απο τα σίδερα, ένας δυνατός βοριάς δεν το πετάξει στην στεριά.
Φυσικά ειναι νωρίς ακόμα, απλά υποθέσεις γίνονται, καθώς η ασφαλιστική εταιρεία όσο και η πλοιοκτήτρια εταιρεία έχουν περιθώριο 2 μηνών να απαντήσουν.
Το πλήρωμα μένει σε ξενοδοχείο της περιοχής ακόμα και φυλάσσεται διακριτικά απο ανθρώπου του λιμενικού μιας και δεν έχουν άδεια παραμονής, περιμένοντας και αυτοί την πλοιοκτήτρια εταιρεία για να τους επαναπατρίσει (Αιγύπτιοι).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου