Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2022

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΥΡΙΕ ΓΙΩΡΓΟ

Είναι φορές που σκοντάφτω στα κύματα που πλημμυρίζουν το νου και τη ψυχή μου ανορθώνομαι σφεντονιέμαι απέναντι στης ανθρωπολάγνας θάλασσας τους γνήσιους κυματισμούς φουρτουνιάζει λιγότερο ο νους μου για της ζωής τα σημερινά καταντήματα και στρώνομαι κάτω απ' τον ηλιάτορα στην καυτερή απλάδα της ταράτσας, χωρίς κασκέτο χωρίς ανάσα και μουτζουρώνω χαρτιά να τα πέψω θέλω για την πανανθρώπινη σωτηρία. Μα δε μπορώ. Είμαι τόσο μικρός. Ανοίγω τότες τον υπολογιστή κι απλώνω συναιστήματα σκέψεις χοχλασμό ψυχής μου στα κείμανά μου τα πέμπω στις εφημερίδες που απαντέχουν τη συνεργασία μου και στυλιώνω το επόμενο το καινούργιο βιβλίο μου. Θα είναι ένα μυθιστόρημα φίλοι μου αγαπημένοι που θα σου ψιθυρίζει πονετικά στ' αυτί τις λαχτάρες τους καημούς σου. Λίγη υπομονή και σου 'ρχομαι. 
Δεν έχω περισσευούμενο χρόνο, τούτο είναι το παράπονό μου ολωνών θαρρώ το παράπονο. Δε δουλεύω για λεφτά. Δεν τα θέλω γιατί μου πετσοκόβουν τη λευτερία μου. Αγώνας μου η κοινωνία ο συνάνθρωπος, εσύ. 
Γιώργος Π. Καμβυσέλλης 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: