Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΑΝΤΩΝΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

Φίλοι μου,
Θεωρώ υποχρέωσή μου να σας ευχαριστήσω θερμά, να σφίξω το χέρι στο καθένα ξεχωριστά για την εμπιστοσύνη, τη στήριξη και την αγάπη που δείξατε με τόσο εμφατικό και δυναμικό τρόπο στο πρόσωπο μου, με τη ψήφο σας!!!
Είναι τιμή, να σας εκπροσωπώ στο νέο δημοτικό σχήμα του Δήμου μας!!! Μετά από έναν κοπιαστικό προεκλογικό αγώνα σεβόμενος τους συνυποψηφίους, αλλά και τους αντιπάλους, η προσπάθεια μας είχε επιτυχές αποτέλεσμα. Όλοι εσείς με την στήριξη σας έχετε δώσει σε μένα και στα υπόλοιπα μέλη του νεοσύστατου δημοτικού συμβουλίου, το ερέθισμα και το κίνητρο να εκπληρώσουμε όλες σας τις προσδοκίες για ένα καλύτερο μέλλον!!! Υπόσχομαι λοιπόν να είμαι συνεπής σε αυτήν την πρόκληση με όραμα, ιδέες και διάθεση συνεργασίας.
Θα είμαι δίπλα σας όποτε με χρειάζεστε.
Με εκτίμηση
Σταθόπουλος Αντώνιος 
Φαρμακοποιός
Δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό
Κίσαμος Πρωτεύουσα Δύναμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: