Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2024

ΝΕΚΡΟΛΟΓΙΑ

Στο φίλο μου Νίκο Γεωργιλά
Πάνε περίπου 40 ημέρες που έχασα ένα πραγματικό φίλο, τον Νίκο Γεωργιλά.
Φίλε Νίκο, ήσουν ένας πολύ εργατικός, ένας τίμιος άνθρωπος.
Θυμάμαι ότι αμέτρητες φορές πρόσφερες ανιδιοτελώς τη βοήθειά σου σε πάρα πολλούς ανθρώπους στο Καστέλλι μας. Εμένα προσωπικά με είχες βοηθήσει αμέτρητες φορές σχετικά με το επάγγελμά σου και όχι μόνο. Γι' αυτό σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου.
Ήσουν ένας από τους καλύτερους μαστόρους που έχει βγάλει το Καστέλλι, γι' αυτό σε πάρα πολλά σπίτια όπως και στο δικό μου, είναι η θαυμάσια δουλειά που έκανες. Ευτυχώς άφησες στο ποδάρι σου τους γιους σου Στέλιο και Μιχάλη, που συνεχίζουν επάξια το έργο σου και το εξελίσσουν και με το παραπάνω.
Φίλε Νίκο, εκεί που είσαι δώσε τα χαιρετίσματα μου στον φίλο μας τον Θοδωρή τον Πατεράκη που έφυγε κι αυτός πως κι εσύ πολύ νωρίς και να του πεις όταν ξανανταμώσουμε οτι θέλω να μου διηγηθείτε τις αμέτρητες ιστορίες σας για τα ωραία ψαρέματα που είχατε κάνει στο παρελθόν, τότε που ο κόλπος της Κισάμου ήταν γεμάτος ψάρια. Εγώ ότι έχω μάθει σαν καινούργιος ερασιτέχνης ψαράς το έχω μάθει από εσένα, φίλε μου Νίκο.
Γι' αυτό σ' ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για όλα. Αν οι άνθρωποι θυμόταν πιο συχνά, ότι σ' αυτή τη ζωή είμαστε περαστικοί και ότι η ζωή δεν είναι αιώνια, ίσως τελικά να ήταν περισσότερο ταπεινοί και λιγότερο κακοί. 
Ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή σου
Ο φίλος σου
Μανώλης Λουβιτάκης Πρόεδρος Ερασιτεχνών Αλιέων Κισάμου

Δεν υπάρχουν σχόλια: