Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

Ο ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΗΦΗ ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΑΚΗ

Στούς Ποταμούς μία γιαγιά , κατέβηκε στό Φράγμα.
Να δεί τόν Σήφη από κοντά, κι όχι γιά άλλο πράγμα.
Επήρε καί γιά συντροφιά , ένα μικιό κατσούλι,
Κι εστάθηκε χασκούμενη στό κάτω τό πεζούλι.
Τόν Σήφη μέσα στά νερά, τόν είδενε να πλέει,
Μα μ'ένα στόμα διάπλατο τσή σίμωσε, καί λέει:

Γιαγιάκα μου γιαγιάκα μου, γιάντα φορείς τσεμπέρι?
Κατσούνα είναι πού βαστάς, θειαδακι μου στό χέρι?
Κι έφερες μέ τόν κάτη σου, μαζί για να με δείρει;
Μιά σαγονιά αγιάτρευτη, ...
.. θα πάρει να γιαγείρει!
Για ξενομπάτη μέ περνάς,και δέ μ'αποχερίζεις ;
Αλλους κροκόδειλους κατές χρόνια νά τσί ταΐζεις!!!
Εγώ πού λές θειαδάκι μου, είμ' από ξένο τόπο,
Μ'αμολάραν επαδά,  χέρια κακών ανθρώπω...
Όμως δέν είμαι ερπετό, καί γροίκα ένα λόγο...
μού'παν πως θά'ρθουν τα ΕΚΑΜ, μαζύ μ'ερπετολόγο....
Μα πές μου αλήθεια; φαίνομαι; γιά Ερπετό περνιέμαι;
Κι ούλοι εφαωθήκανε ! Οχι πώς τό παινιέμαι...
καί στένουν επιχείρηση, μέ δίχτυα καί παγίδες, 
τάχα μου γιατί έφαγα κι εγώ πεντέ-εξι γίδες...
Ε!!! Πές μου, κι ήντα νά 'τρωγα ; Ν'αφήσουνε τά σάπια...
Κι εγώ ζωάκι τού Θεού, είμαι όπως κι η πάπια...
Εγώ σέ βάνω μάρτυρα, εις τού Θεού τήν Δίκη.
Είδες με εσύ θειαδάκι μου , στό στόμα μέ κατσίκι;;
Ούτε κι εσένα έφαγα, ούτε και τό γατί σου !
Κι αν δεν τό πείς να ντρέπεσαι κι εσύ κι απατή σου!

Εγώ δεν φεύγω από παέ, ρούπι δέν τό κουνάω.
Κι αν φύγω, θα μ'αναζητάς στα ξένα πού θα πάω..
Σήφη με λένε ! Ξέχασα να συστηθώ γιαγιάκα !
Κι επά μέ παρατήσανε τά χέρια ενός βλάκα !!

Σήφη, εσείς με βγάλατε! Καλλιά μού πάει ΑΚΗΣ !!
Κι είναι υποκοριστικό, απ'τό Κροκοδειλ -ΑΚΗΣ.....
  κιγκ

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=rJffgR61nrY#t=286