Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Σάββατο 29 Μαΐου 2021

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΝΕΣ ΚΙΣΑΜΟΥ

"Για μένα προσωπικά φίλες και φίλοι δεν υπάρχουν αδιέξοδα, πάντα υπάρχουν νέοι δρόμοι για να περάσεις.
 Δεν ξέρω αν έκανα καλά ή έκανα λάθος με την απόφαση που πήρα να παραιτηθώ απο πρόεδρος του ΝΕΣ Κισάμου, το μόνο σίγουρο είναι ότι αισθάνομαι πολύ καλύτερα κι ένα μεγάλο βάρος έχει φύγει από πάνω μου. Ο λόγος της αποχώρησης μου απο την προεδρία είναι απλός μιας και πάντα σε ότι κι αν έκανα ένοιωθα υπόχρεος σε ότι αναλάμβανα,  ιδιαίτερα απέναντι σε αυτούς που με πίστεψαν, με στήριξαν και με ψηφίσαν αυτά τα χρόνια. Πάντα πίστευα οτι μπορούσα να προσφέρω, ακόμα και να συνεχίσω αυτά που έχει κάνει ο ΝΕΣΚ όλα αυτά τα χρόνια, μιας και ήμουν κομμάτι του εκ της γεννήσεως του. Από την αρχή της προεδρίας μου ο στόχος ήταν ένας, μάλιστα κατάφερα οι προτάσεις μου να τύχουν της εκτίμησης από όλους τους συνδυασμούς. Φυσικά μιλάω για το Open Mall (ανοικτό κέντρο εμπορίου) που ήταν ο απώτερος στόχος όχι μόνο εμένα, αλλά και του Δ.Σ του ΝΕΣΚ. Μάλιστα την συγκεκριμένη πρόταση υπερψήφισαν και τις δύο φορές που ήρθε τα μέλη του Δ.Σ του Δήμου Κισάμου. Βέβαια απο τότε άλλαξαν πολλά, που δεν είναι κατάλληλα να ειπωθούν τώρα..  όμως αυτόματα γεννάται το ερώτημα ..το στήριξαν, το ψήφισαν και μετά ξέχασαν τι ψήφισαν και τι στήριξαν; ... Ότι και να έγινε η κίνηση μου να παραιτηθώ ας γίνει εφαλτήριο για μια νέα αρχή με καινούργια πρόσωπα στο σύλλογο. Εγώ φεύγω στεναχωρημένος μόνο με τις υποσχέσεις των τρίτων, με ψηλά το κεφάλι όμως γιατί ξέρω οτι η προσπάθεια μου όλα αυτά τα χρόνια ήταν πέρα για πέρα έντιμη, ειλικρινής και φυσικά ανιδιοτελής.
Ευχαριστώ από καρδιάς όλους και όλες που με έχουν βοηθήσει και με στήριξαν πραγματικά αυτά τα χρόνια. Παραμένω ενεργός και πάντα δίπλα στην νέα διοίκηση προσφέροντας ότι έχω και δεν έχω για το καλό της πόλης της Κισάμου 
Ευάγγελος Πατεράκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: