Πολύ μικρή συμμετοχή των δημοτών για ένα τόσο σημαντικό θέμα που αφορά όλους μας
Ελάχιστη συμμετοχή των επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στην οδό Α. Σκαλίδη και τους αφορά άμεσα
Η παρουσίαση δεοντολογικά έπρεπε να γίνει ημέρα και ώρα που τα καταστήματα είναι κλειστά.
Αρνητική εντύπωση η άρνηση της ομιλήτριας να χρησιμοποιήσει το μικρόφωνο ( ...κατεβείτε εσείς πιο κάτω…)
Η παρουσίαση ήταν ένας 2ωρος μονόλογος με πολλούς τεχνικούς όρους, διαγράμματα και πίνακες μη αναγνώσιμους. Μάλλον απευθυνόταν σε φοιτητές αρχιτεκτονικής ως ερευνητικό πρόγραμμα και όχι σε δημότες χωρίς ειδικές γνώσεις. Και αυτό φάνηκε και από την αμηχανία της πλειοψηφίας των παρόντων.
Επιπλέον δεν παρουσιάστηκε ένα προοπτικό της Σκαλίδη και της πλατείας Τζανακάκη, ώστε να είναι πιο κατανοητή η πρόταση.
Ωστόσο, η πρόταση οφιοειδούς κίνησης των οχημάτων σε μια λωρίδα 3 μ. στην Α. Σκαλίδη δημιουργεί άνιση μεταχείριση των ιδιοκτησιών (καταστημάτων) και η αντίδραση θα είναι πολύ μεγάλη.
Η ιδιοκτησία Α (στο σχεδιάγραμμα) γίνεται προνομιούχος αφού έχει πέραν της ζώνης πεζών (1,5 μ.) και μια 3μετρη ζώνη ελεύθερη από κίνηση οχημάτων σε σχέση με την ιδιοκτησία Β, που θα έχει μόνο τη ζώνη κίνησης πεζών.
Και αν η πρόταση αυτή ως έχει χρησιμοποιηθεί όπως ειπώθηκε για την υλοποίηση του "Ανοικτού Κέντρου Εμπορίου" φοβάμαι ότι δεν θα προχωρήσει τίποτα.
Η έλλειψη εκτίμηση κόστους της πρότασης επιβεβαιώνει το στόχο του ερευνητικού προγράμματος για την εκπόνηση διδακτορικών διατριβών.
Αναμένοντας την τελική πρόταση …
Ελάχιστη συμμετοχή των επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στην οδό Α. Σκαλίδη και τους αφορά άμεσα
Η παρουσίαση δεοντολογικά έπρεπε να γίνει ημέρα και ώρα που τα καταστήματα είναι κλειστά.
Αρνητική εντύπωση η άρνηση της ομιλήτριας να χρησιμοποιήσει το μικρόφωνο ( ...κατεβείτε εσείς πιο κάτω…)
Η παρουσίαση ήταν ένας 2ωρος μονόλογος με πολλούς τεχνικούς όρους, διαγράμματα και πίνακες μη αναγνώσιμους. Μάλλον απευθυνόταν σε φοιτητές αρχιτεκτονικής ως ερευνητικό πρόγραμμα και όχι σε δημότες χωρίς ειδικές γνώσεις. Και αυτό φάνηκε και από την αμηχανία της πλειοψηφίας των παρόντων.
Επιπλέον δεν παρουσιάστηκε ένα προοπτικό της Σκαλίδη και της πλατείας Τζανακάκη, ώστε να είναι πιο κατανοητή η πρόταση.
Ωστόσο, η πρόταση οφιοειδούς κίνησης των οχημάτων σε μια λωρίδα 3 μ. στην Α. Σκαλίδη δημιουργεί άνιση μεταχείριση των ιδιοκτησιών (καταστημάτων) και η αντίδραση θα είναι πολύ μεγάλη.
Η ιδιοκτησία Α (στο σχεδιάγραμμα) γίνεται προνομιούχος αφού έχει πέραν της ζώνης πεζών (1,5 μ.) και μια 3μετρη ζώνη ελεύθερη από κίνηση οχημάτων σε σχέση με την ιδιοκτησία Β, που θα έχει μόνο τη ζώνη κίνησης πεζών.
Και αν η πρόταση αυτή ως έχει χρησιμοποιηθεί όπως ειπώθηκε για την υλοποίηση του "Ανοικτού Κέντρου Εμπορίου" φοβάμαι ότι δεν θα προχωρήσει τίποτα.
Η έλλειψη εκτίμηση κόστους της πρότασης επιβεβαιώνει το στόχο του ερευνητικού προγράμματος για την εκπόνηση διδακτορικών διατριβών.
Αναμένοντας την τελική πρόταση …
Κώστας Χαρτζουλάκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου