Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Τετάρτη 29 Μαρτίου 2023

ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΟΥ;

Αποφάσεις για τις κατολισθήσεις σε κτίρια απο την κακοκαιρία του 2019 και απο πλημμύρες σε κτίρια της δημοτικής κοινότητας Φαλελιανών, έχουν σταλεί στον δήμο μας με EMAIL απο τις 10 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023.
Τα έχουν δεί; 
Θα ενημερώσετε τους δημότες σας;
κ . Δήμαρχε, κ. Μυλωνάκη, τι ακριβώς συμβαίνει με τις υπηρεσίες σας; 
Γιατί δεν μας ενημερώνετε;
Άμεσα βγάλτε μια ανακοίνωση προς τους δημότες μας κ. Δήμαρχε, είναι ντροπή αυτό που γίνεται.
Γιάννης Βιολάκης

Υ.Γ  Εγώ ένας απλώς ΕΛΑΙΟΧΡΩΜΑΤΙΣΤΗΣ είμαι (τιμή μου και καμάρι μου), όπως μου είπε κάποια κυρία του δήμου μας και προλαβαίνω να διαβάσω, εσείς εκεί στον Δήμο που είσαστε όλοι την ημέρα, τι ακριβώς κάνετε;
Χάθηκαν πάλι τα email, όπως και με το πρόγραμμα για τις ράμπες των ΑμεΑ στις παραλίες;

Δεν υπάρχουν σχόλια: