-
Ο τουρισμός δεν μπορεί να μετριέται στα τετραγωνικά ενός καταστήματος, χωρίς να βλέπουμε την «γειτονιά» ή την πόλη ολόκληρη. Αν θέλουμε σαν περιοχή να υπάρξουμε στον τουριστικό χάρτη θα πρέπει να βγάλουμε τις παρωπίδες των καλύτερων παραλιών του κόσμου, του Μπάλου, του Λαφονησίου και της Φαλάσαρνας. Όχι επειδή δεν διαθέτουμε 3 από τις καλύτερες παραλίες του κόσμου, αλλά πολύ απλά επειδή αυτό ήταν η ευχή και η κατάρα μας. Η Κίσαμος διαθέτοντας τεράστιο πλούτο, δεν χρειάστηκε και δεν ήθελε ουσιαστικά ποτέ να δουλέψει σοβαρά και μεθοδευμένα για την προσέλκυση επενδύσεων, για την δημιουργία υποδομών, για την βελτίωση – ή μάλλον για την δημιουργία ενός brand name. Δανείστηκα λίγες αράδες του Μανώλη Δερουκάκη, νυν δημοτικού συμβούλου και πρώην αντιδημάρχου Κισάμου επί δημαρχίας Σταθάκη.
- Το σχήμα του νέου λογοτύπου είναι βασισμένο σε παλιά νομίσματα της περιοχής, εμπνέεται από τη σχέση-σύζευξη βουνού και θάλασσας ως κυρίαρχων στοιχείων του τοπίου της περιοχής και στο εσωτερικό του απεικονίζονται συμμετρικά ένα δελφίνι - το οποίο από αρχαιοτάτων χρόνων αποτελεί το σύμβολο της περιοχής - και ένα κλαδί ελιάς - σε γραμμική αποτύπωση - ως το δέντρο που συνδέεται όσο κανένα άλλο με την τοπική οικονομική δραστηριότητα και παραγωγή αλλά και με το πολιτισμό και τη παράδοση της Κισάμου.
Από την ομιλία της επικοινωνιολόγου Αντωνίας Σκαράκη όταν παρουσίασε το νέο σήμα της πόλης κάπου το 2015
Κανείς λοιπόν απ' όσους έπρεπε να υιοθετήσουν το νέο λογότυπο (τουριστικά γραφεία- γραφεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων- ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια) δεν το χρησιμοποίησε ποτέ... Μάλιστα περισσότερη αποδοχή απο τον κόσμο και χρησιμοποιήθηκε το λογότυπο της Νεολαίας Κισάμου απ' ότι τα χρυσοπληρωμένα brand name του Δήμου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου