Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2019

ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ

Σε ανοιχτή συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημαρχείου Κισάμου ο υφυπουργός κ Διγαλάκης ενημέρωσε μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς αλλά και τους τοπικούς φορείς για την μεταβατική περίοδο των Λυκείων αλλά και το τρόπο που θα κτιστούν τα Λύκεια.
Όπως επεσήμανε ο Υφυπουργός Παιδείας, μέχρι τον Μάρτιο (ίσως και νωρίτερα) οι μαθητές θα έχουν μπει στις προκάτ αίθουσες. Σε ό,τι αφορά τις νέες κτιριακές υποδομές, θα έχουν δημιουργεί σε χρονικό όριο το πολύ 4 χρόνων.
- Η αλήθεια είναι ότι ο υφυπουργός υπήρξε περισσότερο από το αναμενόμενο ρεαλιστής και ξεκαθάρισε πράγματα που δεν πρέπει να κρύβονται ιδιαίτερα για τους χρόνους, που τόσο πολύ ενδιαφέρουν μαθητές και εκπαιδευτικούς, εγκατάστασης των σχολείων τους σε πρωινές βάρδιες. 
Αυτό φυσικά δεν χαροποίησε κανένα, αλλά είναι η πραγματικότητα, μάλιστα ότι θα μπουν αρχές Μαρτίου σε κανονικούς ρυθμούς σε προκάτ αίθουσες, είναι κατά την γνώμη μου κατόρθωμα. Βέβαια σε αυτό το σημείο φάνηκε και η γύμνια μας, μιας και δεν μπορούμε να κατανοήσουμε τους ρυθμούς και νομίζουν -περισσότεροι κάποιοι εκπαιδευτικοί- οτι ένα σχολείο στήνεται μέσα σε 20 μέρες. 
Κατά αρχάς το πρόβλημα στην περιοχή μας το έχουν οι μαθητές και σε αυτούς πρέπει να  δώσουμε μια περίοδο προσαρμογής αφού όλοι ως και χθες κινούταν με ρυθμούς ημέρας και τώρα τους φέρνομαι απότομα σε ρυθμούς βραδινούς. Αντί λοιπόν να δείξουν την απαιτούμενη κατανόηση προς αυτά τα παιδιά που θα ταλαιπωρηθούν για χρόνια, τα φέρνουν σαν κακό παράδειγμα κάποιοι για δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Κατανόηση λέμε απο όλες τις μεριές και για όσο χρειαστεί.. ενδεχομένως και ο Μάρτιος να είναι νωρίς, όμως δεν γίνεται διαφορετικά.
Η πόλη δεν είναι Χανιά, δεν είναι Αθήνα, έτσι είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί ένα αστικό ακίνητο ώστε να στεγάσει 10 αίθουσες του ΓΕΛ και 25 του ΕΠΑΛ... φυσικά μέγα πρόβλημα και η γραφειοκρατία που ακόμα και το κράτος σηκώνει τα χέρια ψηλά σε αυτήν. 
 Τέλος είναι καιρός να προστατέψουμε αυτά που θέλουμε, που μας ανήκουν δικαιωματικά, από τον κάθε λογής συνδικαλιστή που θέλει να πατήσει πάνω στην περίπτωση μας για να φτιάξει το κράτος, ή να το τιμωρήσει. Οι ευθύνες είναι διαχρονικές αλλά δεν είναι της παρούσας στιγμής, προέχει να βρεθεί λύση για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Ο αγώνας μας είναι για ένα νέο συγκρότημα Λυκείων όσο το δυνατόν γρηγορότερα, ούτε μπορούμε να αλλάξουμε νόμους, ούτε συνήθειες δεκαετιών... και πρέπει να είναι κοινός.
Μιζέρια και αποπροσανατολισμό απο τον στόχο μας θα αποβούν μοιραία ...και για τον λόγο αυτό χρειάζεται ομοψυχία και επαγρύπνηση ειδικά απο εμάς.... και περισσότερο απο αυτούς που κορδίζουν οτι πέτυχαν κάτι. Δυστυχώς ως και τώρα δεν έχουμε πετύχει τίποτα ακόμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: