Πως "σπάει" μια απεργία;
Μπορεί οι απεργιακές κινητοποιήσεις των απεργών ιδιόκτητων ταξί να έκοψαν την Ελλάδα στα δυο, να ανάγκασαν τους τουρίστες να κουβαλούν τις βαλίτσες τους στους ώμους για να πάνε στα αεροδρόμια και τα λιμάνια για να ταξιδέψουν, καθώς οι αποκλεισμοί έδιναν και έπαιρναν, με ότι αυτό συνεπάγεται για τον τουρισμό μας και την εικόνα της χώρας μας στο εξωτερικό, όμως υπήρξαν και απ ότι φαίνεται εξακολουθούν να υπάρχουν και κάποιοι που αν μη τι άλλο, εκμεταλλεύονται τέτοιου είδους καταστάσεις.
Αψευδής μάρτυρας, η φωτογραφία, με ταξιτζή, ο οποίος χθες το βράδυ, όπως πολύ εύκολα μπορεί να διαπιστώσει κανείς, παίρνει τουρίστες από παραλιακή οδό του Ρεθύμνου για κάποιο προορισμό.
Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν και άλλοι ιδιοκτήτες ταξί λειτουργούν με ανάλογο τρόπο.
Φυσικά το δικαίωμα στην εργασία δεν μπορεί να στερηθεί από κανένα εργαζόμενο. Όπως και το δικαίωμα στην απεργία.
Όχι όμως, μονά ζυγά όλα δικά μας... Το συνδικαλιστικό όργανο των ιδιοκτητών ταξί Ρεθύμνου, τι θέση παίρνει;
ΠΗΓΗ
Άρχισαν τα όργανα....φυσικά καλό το ρεπορτάζ, αλλά αν ήθελε ο ρεπόρτερ ας έδινε την φωτογραφία στο συνδικαλιστικό όργανο. Φυσικά προτίμησε να σβήσει το νούμερο και να το αναρτήσει...Αψευδής μάρτυρας, η φωτογραφία, με ταξιτζή, ο οποίος χθες το βράδυ, όπως πολύ εύκολα μπορεί να διαπιστώσει κανείς, παίρνει τουρίστες από παραλιακή οδό του Ρεθύμνου για κάποιο προορισμό.
Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν και άλλοι ιδιοκτήτες ταξί λειτουργούν με ανάλογο τρόπο.
Φυσικά το δικαίωμα στην εργασία δεν μπορεί να στερηθεί από κανένα εργαζόμενο. Όπως και το δικαίωμα στην απεργία.
Όχι όμως, μονά ζυγά όλα δικά μας... Το συνδικαλιστικό όργανο των ιδιοκτητών ταξί Ρεθύμνου, τι θέση παίρνει;
ΠΗΓΗ
Οι ρεπόρτερ και οι δημοσιογράφοι με ποιανού το μέρος είναι; Ξέρετε;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου