Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Τρίτη 28 Ιουλίου 2020

ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΞΕ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ...

Η πρόταση που έκανα σαν πρόεδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του ΓΕΛ Κισάμου για προσωρινή στέγαση των μαθητών των δυο γυμνασίων σε ένα χώρο, και το Λύκειο να πάει στον φυσικό του χώρο στο 2ο Γυμνάσιο, όπως αναμενόταν είχε και κάποιους που δεν την καλόδαν ... Μάλιστα δεν είναι κρυφό ποιοι είναι αυτοί αν και δεν είναι της παρούσης στιγμής να αναφερθούν.
Πάντως εγώ επιμένω στην πρόταση μου που έχει αποδοχή απ' όλους τους γονείς των παιδιών που πάνε στο Λύκειο και όχι μόνο, αλλά και απο πολλούς φορείς της πόλης. 
Φυσικά δεν παύει να είναι μια πρόταση που μπορεί να συμπληρωθεί, να επεκταθεί ή και να παραμεριστεί αν βρεθεί μια καλύτερη. Όμως επειδή ζούμε σε μια κοινωνία πολύ μικρή και ότι κι αν πούμε πίσω απο τις πλάτες των άλλων μεταφέρεται με ταχύτητα στα αυτιά όλων μας, θα απαντήσω στις δυο κουβέντες που μου επιρρίψουν στοχοποιώντας με .. αλλά και γιατί έκανα αυτή την πρόταση κατά την γνώμη τους.
Κατ' αρχάς είπαν οτι το ενδιαφέρον μου είναι επειδή έχω ένα γιο που θα πάει στην Γ' τάξη του Λυκείου. Η απάντηση μου είναι απλή.
-  Η πρόταση έγινε απο τον πρόεδρο των γονέων και κηδεμόνων του ΓΕΛ, εμένα δηλαδή, που τυγχάνει να έχω γιο στην Γ' τάξη αλλά όπως θα έπρεπε να ξέρουν ειδικά αυτοί που προσπαθούν να βγάλουν λάθος όχι την πρόταση αλλά εμένα ...ο νόμος λέει καθαρά οτι πρόεδρος γίνεται κάποιος που έχει παιδί στο Λύκειο.. δεν μπορεί να γίνει κάποιος που δεν έχει... πάμε παρακάτω. 
Το δεύτερο που μου καταλογίζουν είναι οτι πάω να κάνω τα δυο γυμνάσια ένα... με την πρόταση μου αυτή. Ας ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα ειδικά σε αυτούς που υποστηρίζουν αυτό.
-  Αν το κράτος θέλει να συρρικνωση την παιδεία θα το κάνει και δεν θα μας ρωτήσει. Τώρα αν η κ. Κεραμέως κοιτάζει τι κάνουμε εμείς στο Καστέλι και πράττει ανάλογα ανά την Ελλάδα, τότε είμαστε καλό παράδειγμα να της ζητήσουμε τάχιστα το κτίσιμο των Νέων Λυκείων ... αφού μας παρακολουθεί. Εγώ δεν μίλησα για ενοποίηση των Γυμνασίων μίλησα για προσωρινή συστέγαση. Εξάλλου όλα τα παιδιά θα είναι μιας ηλικίας και δεν θα αναγκάζονται τα παιδιά του τμήματος ένταξης να πηγαίνουν απο το ένα σχολείο στο άλλο, αλλά και η ενισχυτική των μαθητών θα γίνεται σε ένα ενιαίο χώρο. 
Δυστυχώς με την πάροδο του χρόνου θα μου καταλογίσουν και άλλα ..ενδεχομένως οτι τα πήρα απο κανένα διευθυντή, οτι προσπαθώ να φέρω σε διαμάχη τους διευθυντάδες των γυμνασίων κλπ. Διόλου με ενδιαφέρουν όλα αυτά... και θα έλθω και στο ρεζουμέ μιας και αυτό έχει σημασία.
Η θέση του προέδρου του ΓΕΛ είναι άμισθη και άνευ ουσίας και οι προκάτοχοι μου έδωσαν και αυτοί τους αγώνες τους, για το σχολείο ..έχοντας όμως ένα σχολείο. Εγώ όσο καιρό θα είμαι πρόεδρος 8 μήνες ακόμα, ο αγώνας μου θα είναι για το καλό των παιδιών, των εκπαιδευτικών του συγκεκριμένου σχολείου, συν την επιφόρτιση οτι τώρα θα πρέπει να αγωνιστώ (και να αγωνιστούμε) και πέρα της θητείας μου, για την δημιουργία των Νέων Λυκείων. Αυτός είναι ο στόχος και όχι το προσωρινό βόλεμα.
- Φυσικά η πρόταση μου είχε και μια άλλη διάσταση που ως και σήμερα δεν την κατάλαβαν αυτοί που με κατηγόρησαν ... ήταν αφορμή για την δημιουργία της επιτροπής Παιδείας του Δήμου μας, που πρέπει επιτέλους να συσταθεί ώστε να παίρνει αυτή τις αποφάσεις και να μην γινόμαστε καθημερινά σχόλιο καφενείου. Αυτή η επιτροπή θα δει τα υπέρ και τα κατά της πρότασης μου, αυτή θα κρίνει αν είναι αναγκαία να γίνει, και αυτή θα δώσει απαντήσεις σε αυτούς που θεωρούν οτι επειδή βολεύτηκαν δεν μπορούν να ξεβολευτούν για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, ειδικά για τα παιδιά που κρίνεται το επαγγελματικό μέλλον τους. 
- Βοηθούμε τα παιδιά του γυμνασίου ή βοηθούμε τα παιδιά του Λυκείου που χρειάζονται την σιγουριά; Αυτήν την απορία δεν μπορεί να μας την λύση ούτε ο Γιάννης, ούτε ο πρόεδρος του συλλόγου γονέων, ούτε ο διευθυντής του Γυμνασίου, ούτε καν ο Δήμαρχος.. μπορεί όμως και πρέπει πρακτικά να βρει λύση για το πρόβλημα της στέγης και μάθησης, η επιτροπή παιδεία του Δήμου.  
Σύσταση λοιπόν της επιτροπής πριν είναι αργά για πολλά.
Εγώ πάντως είμαι εδώ... και θα συνεχίσω... 
Τέλος αυτοί που δεν αποδέχονται την πρόταση μου υπολογίζω οτι είναι μια 10αριά καλύτερα θα ήταν να σκεφτούν και να κάνουν τον αγώνα τους στις αποφάσεις της υπουργού και σε αυτά που γράφονται τον τελευταίο καιρό .... σχολεία με τους μισούς μαθητές στις αίθουσες, μειωμένη ύλη και συμμετοχή μέρα παρά μέρα..να αναλογιστούν τι σχολεία θα έχουμε και αν δημιουργούμε μαθητές δύο ταχυτήτων. Αν λοιπόν το πρόβλημα είναι η πρόταση μου καλό είναι να ακούσουμε και τι προτάσεις που έχουν αυτοί που αντιδρούν, και εκτός απο το ΓΕΛ και για το ΕΠΑΛ που όπως πάμε θα μας αφήσει ..χρόνους!!!!

Υ.Σ Μπορώ να αποδείξω με χίλιους τρόπους οτι το πρόβλημα μας έχει λύσεις, απλά μερικοί θα βρουν παραθυράκια, και αυτοί θα είναι είτε οι βολεμένοι, είτε αυτοί που θέλουν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση πολιτικά. Καιρός λοιπόν να τους απομονώσουμε, γιατί Λύκεια στην πόλη μας δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε πριν απο το 2030... και είναι ντροπή για μας αυτό!! Για όλους μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια: