Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς όλες και όλους όσους με τίμησαν με την ψήφο τους στις εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023.
Είναι για εμένα τιμή αλλά και καθήκον να εκπροσωπήσω για δεύτερη συνεχόμενη θητεία επάξια την κοινωνία της κοινότητας Έλους και να αγωνιστώ για να δοθούν λύσεις στα προβλήματα του τόπου μας. 
Σας διαβεβαιώνω ότι θα προσπαθήσω να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης σας και θα αγωνιστώ για το καλό όλων ανεξαιρέτως των δημοτών. 
Θεωρώ υποχρέωση μου να ευχαριστήσω τον επικεφαλής του συνδυασμού μας κ. Γεώργιο Μυλωνάκη για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο μου και όλους τους συνυποψήφιους μου για τον ωραίο αγώνα που κάναμε. Επίσης αξίζουν συγχαρητήρια και όλοι οι εκλεγμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι όλων των παρατάξεων.
Τελειώνοντας, θα ήθελα από τα βάθη της καρδιάς μου να ευχαριστήσω την οικογένειά μου που παρόλο που στερείται ώρες τις οποίες εγώ χαρίζω στην κοινότητα Έλους, υπήρξε πάντα για μένα η δύναμή μου και ο πιο πιστός συμπαραστάτης στις επιλογές και τις αποφάσεις μου.
👉 ΥΓ: Σε αυτούς τους λίγους που όλο το προηγούμενο διάστημα έβγαζαν "χολή" προς το πρόσωπο μου, την απάντηση την έδωσαν οι συγχωριανοί μου με την ψήφο τους. Εγώ τους βλέπω με συμπάθεια...
Με εκτίμηση 
Νικόλας Κυριτσάκης
Πρόεδρος Κοινότητας Έλους
Νικόλας
Νικόλας Κυριτσάκης
Σ' ευχαριστώ για ολα

Δεν υπάρχουν σχόλια: