Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2023

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΧΑΡΗ ΚΟΝΤΟΠΥΡΑΚΗ

Τώρα που κατακάθισε ο κουρνιαχτός των εκλογών και δεν θα έχω το βήμα του υποψηφίου συμβούλου, θα ήθελα, πριν επιστρέψω στην σιωπή μου, και «κάτσω στα αυγά μου», όπως μου υπέδειξε η συντριπτική πλειοψηφία των Καστελλιανών, να ευχαριστήσω εκείνους που μου στάθηκαν με λόγια, πράξεις και χειρονομίες, και με τίμησαν.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, όλους εσάς συγγενείς, φίλους, ελάχιστα γνωστούς και παντελώς άγνωστους, που με επιλέξατε και με ψηφίσατε. Ήσασταν λίγοι μα συγκινητικά ξεχωριστοί, τουλάχιστον στην δική μου καρδιά και σκέψη.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, όλους εσάς που μου εκφράσατε την αγάπη και την υποστήριξή σας, αλλά μου είπατε, ντόμπρα και ξεκάθαρα, ότι δεν θέλατε ή δεν μπορούσατε να με ψηφίσετε, για πολλούς και διαφορετικούς λόγους. Να ξέρετε ότι πάντα θα έχετε τον σεβασμό και την εκτίμησή μου.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, όλους εσάς που ΕΝΩ μου είπατε, αρκετοί μάλιστα «ενθουσιωδώς», ότι θα με ψηφίσετε και μερικοί μάλιστα και δημόσια, στην κάλπη πράξατε διαφορετικά. Είναι τουλάχιστον ερεθιστικό να βλέπεις ακόμα ότι υπάρχουν συνάνθρωποι ,που σκέπτονται και ενεργούν, κατά αυτόν τον τρόπο, είτε από φόβο, είτε από υποκρισία , είτε από κοινωνική συμβατικότητα. Να ξέρετε ότι έχετε την συμπάθειά μου, ωστόσο καλό είναι να δουλέψετε τα θέματα αυτά με τον εαυτό σας γιατί
φαντάζομαι ότι δεν τιμά αυτή η συμπεριφορά , πρώτα εσάς τους ίδιους…. Ειδικά εάν έτσι συμπεριφέρεστε και στις σχέσεις μας με τους υπόλοιπους ανθρώπους γύρω σας…
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ιδιαιτέρως, και εκείνους που με χλεύασαν, μπροστά και πίσω από την πλάτη μου , που γέλασαν και κορόιδεψαν, μόνο και μόνο, που «τόλμησα» να γυρέψω την ψήφο των Κισαμιτών. Ελπίζω να τους πρόσφερα διασκέδαση, και τους εύχομαι, όλες οι «σοβαρές» επιλογές στην ζωή τους , όπως η ψήφος , πάντοτε να τους ικανοποιούν και να τους εκφράζουν.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ορισμένους και ορισμένες, πολιτικά και κοινωνικά ισχυρούς, που, χωρίς να έχουν ιδιαίτερο ζόρε, έσπευσαν, καθώς έμαθα, να δώσουν τις καλύτερες των «συστάσεων» για εμένα. «Δανεικά τα κούρταλα…» που λένε και στα χωριά μας ….
Στο τέλος ,θα ήθελα να απευθύνω ιδιαίτερες ευχαριστίες…
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ , όλους όσοι μου έδωσαν βήμα να απευθυνθώ στον κόσμο, τους δημοσιογράφους Δημήτρη Σκουλούδη, Γιώργο Γεωργακάκη και Παρασκευά Περράκη και το site NEWSBOMB.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ξεχωριστά, τον φίλο μου, από τα παλιά, τον Γιάννη, τον «SADENDREPESE», Παπαδάκη, που το καθαρά Κισαμίτικο blog του, υπήρξε από τα ΕΛΑΧΙΣΤΑ, ΓΝΗΣΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ, σε αυτές τις εκλογές ! Φαίνεται άλλος έχει το διαδικτυακό όνομα και άλλοι την χάρη….
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, όλους τους, εκτός Κισάμου, διαδικτυακούς μου φίλους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και όλους όσοι επικοινώνησαν, με κάθε μέσο, από όλα τα μήκη και πλάτη μαζί μου για να με παροτρύνουν και να με εμψυχώσουν. Φαίνεται ότι τουλάχιστον υπάρχει κάπου ο σπόρος για την Κίσαμο της εξωστρέφειας, έστω κι αν στην ίδια την Κίσαμο δεν βλέπω να καρπίζει…
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, τους φίλους συνυποψήφιους του συνδυασμού και τον Μιχάλη τον Θεοδωρογλάκη που συμπορευθήκαμε όλο το προηγούμενο διάστημα… Τους τιμώ όλους, και έκανα πολλούς καινούριους φίλους και φίλες, μέσα από την εμπειρία μου αυτή… Δηλώνω δημόσια, ότι ΑΞΙΖΟΥΝ, σαν άνθρωποι, και επειδή οι περισσότεροί τους είναι νέοι και άφθαρτοι, πρέπει να τους δοθεί κάποια στιγμή, μια δεύτερη ευκαιρία, να προσφέρουν ως αιρετοί στον τόπο μας.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, την οικογένεια μου, την γυναίκα μου, την κόρη μου και τον σύντροφό της, που με ανέχονται όλα αυτά τα χρόνια και με ανέχτηκαν και σε αυτή μου την κουζουλάδα….
ΕΥΧΟΜΑΙ, σε όλους όσοι αναλαμβάνουν τα ηνία του Δήμου μας, από όποια θέση κι αν θα είναι, να έχουν υγεία, μυαλωμένη σκέψη και ματιά και έγνοια για τον τόπο και τους ανθρώπους μας….
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ να προσέξετε το σπίτι μας.
Η ΚΙΣΑΜΟΣ είναι το σπίτι ΟΛΟΝΩΝ ΜΑΣ !
Το Καστέλλι μας έχει πρόβλημα … Έχει πρόβλημα με τα ναρκωτικά και την παραβατικότητα, την έλλειψη παιδείας στην νοοτροπία, στην καθημερινότητα, την οδήγηση …
ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ τα παιδιά μας και τους νέους μας !
ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ !
Με εκτίμηση
ΧΑΡΗΣ Θ. ΚΟΝΤΟΠΥΡΑΚΗΣ
Ένας Καστελλιανός

Δεν υπάρχουν σχόλια: