Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2023

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΑΧΛΑΚΗ

Αγαπητοί φίλοι και φίλες..
Θέλω να ευχαριστήσω ολόθερμα όλους τους συνδημότες και συνδημότισσες μας που με τίμησαν με την ψήφο τους Και φυσικά όλους και όλες που δεν το έκαναν, για τους δικούς τους απολύτως σεβαστούς λόγους.
Την κρίση και την απόφαση των πολιτών, μέσα από αυτή τη διαδικασία, πρέπει όλοι να τη σεβόμαστε και να την αποδεχόμαστε πλήρως!
Θέλω να ευχαριστήσω το δήμαρχο κ. Μυλωνάκη Γεώργιο για την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό μου και την τιμή που μου έκανε να βρίσκομαι στη θέση του αντιδημάρχου τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Προσπάθησα τη θέση αυτή να την τιμήσω με τον καλύτερο τρόπο που μπορούσα.. και θα συνεχίσω μέχρι 31 Δεκεμβρίου!
Το αν εκλεγόμαστε ή όχι ,δεν είναι ένας παράγοντας που μπορεί να μας ωθήσει ή να μας εμποδίσει στο να προσφέρουμε στον τόπο που αγαπάμε.
Προσωπικά λοιπόν θέλω να δώσω σε όλους σας την υπόσχεση, ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για τον τόπο μας και να προσφέρω στον τομέα του πολιτισμού με όλες μου τις δυνάμεις όπως το έκανα πάντα!
Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένειά μου, τη σύζυγο και τα παιδιά μου.... Χωρίς τη δική τους στήριξη δεν θα έκανα τίποτα μέχρι σήμερα στη ζωή μου...
Εύχομαι στο νέο δημοτικό συμβούλιο καλή θητεία, με την ευχή να έχουν όλοι την υγεία τους, να τους δίνει η Παναγία δύναμη, να προσπαθήσουν για το καλύτερο για τον τόπο που όλοι αγαπάμε, ενωμένοι!
Υ.Γ. Με έχουν συγκινήσει ιδιαίτερα τα τόσα πολλά μηνύματα αγάπης από όλους σας!
Ήμουν και θα είμαι εδώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: