Η Σκαλίδη άλλαξε φορά γιατί σχεδιάζεται να γίνει πεζόδρομος!!!... αυτή την απάντηση έδωσαν οι διοικούντες.
-Πεζόδρομος λέξη άγνωστη σε μας και ειδικά σε μια πόλη που ακροβατεί μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας. Για να κάνεις μια πεζοδρόμηση σε ένα δρόμο του Καστελλιού πρέπει να έχεις κάνει πρώτα μια σχετική έρευνα... να έχεις ρωτήσει όλους τους ενδιαφερόμενους και δεν μιλάω για ενοικιαστές που αν δεν τους αρέσει η πιάτσα σηκώνονται και φεύγουν, αλλά μιλάω για τους ιδιοκτήτες. Μετά να δεις αν τα μαγαζιά που έχει ο δρόμος μπορούν να δουλέψουν σε ένα πεζόδρομο, και τέλος να ρωτήσεις και τους μηχανόβιους αν συμφωνούν που θα κλείσει ένα δρόμος που τόσο αγαπούν.
Παραδείγματος χάρη η ανατολική Σκαλίδη που θέλει ο δήμος να την κάνει πεζόδρομο, πόσα μαγαζιά έχει; 24 πόσα απο αυτά θέλουν να γίνει πεζόδρομος.... 2-3 τα υπόλοιπα ούτε που θέλουν να τ' ακούσουν. Κι απο αυτά τα μαγαζιά πόσα νοικιάζονται 8 τα υπόλοιπα είναι ιδιόκτητα...οπότε καταλαβαίνεται τι θα γίνει αν φύγουν και αυτά. Βιβλιοπωλείο, Λογιστικό γραφείο, δυο γραφεία εκδόσεων εισιτηρίων, ένας φούρνος, δυο καφενεία, τρία τουριστικά, ένα κουρείο και ένα κομμωτήριο, ένα σουπερμάρκετ και ένα με αγροτικά εφόδια (τα τρία τελευταία το έχουν δίπορτο) .. ποιοι θέλουν τον μονόδρομο;
Τελικά μήπως θέλουμε να ερημώσει ο δρόμος; Μήπως αυτός είναι ο σκοπός και όχι η πεζοδρόμηση που δοκιμάστηκε φέτος, πέρυσι, προπέρυσι, προπροπέρυσι και δεν λειτούργησε;
Και εντάξει αφού θα γίνει πεζόδρομος γιατί έπρεπε να αλλάξουμε την φορά;
-Πεζόδρομος λέξη άγνωστη σε μας και ειδικά σε μια πόλη που ακροβατεί μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας. Για να κάνεις μια πεζοδρόμηση σε ένα δρόμο του Καστελλιού πρέπει να έχεις κάνει πρώτα μια σχετική έρευνα... να έχεις ρωτήσει όλους τους ενδιαφερόμενους και δεν μιλάω για ενοικιαστές που αν δεν τους αρέσει η πιάτσα σηκώνονται και φεύγουν, αλλά μιλάω για τους ιδιοκτήτες. Μετά να δεις αν τα μαγαζιά που έχει ο δρόμος μπορούν να δουλέψουν σε ένα πεζόδρομο, και τέλος να ρωτήσεις και τους μηχανόβιους αν συμφωνούν που θα κλείσει ένα δρόμος που τόσο αγαπούν.
Παραδείγματος χάρη η ανατολική Σκαλίδη που θέλει ο δήμος να την κάνει πεζόδρομο, πόσα μαγαζιά έχει; 24 πόσα απο αυτά θέλουν να γίνει πεζόδρομος.... 2-3 τα υπόλοιπα ούτε που θέλουν να τ' ακούσουν. Κι απο αυτά τα μαγαζιά πόσα νοικιάζονται 8 τα υπόλοιπα είναι ιδιόκτητα...οπότε καταλαβαίνεται τι θα γίνει αν φύγουν και αυτά. Βιβλιοπωλείο, Λογιστικό γραφείο, δυο γραφεία εκδόσεων εισιτηρίων, ένας φούρνος, δυο καφενεία, τρία τουριστικά, ένα κουρείο και ένα κομμωτήριο, ένα σουπερμάρκετ και ένα με αγροτικά εφόδια (τα τρία τελευταία το έχουν δίπορτο) .. ποιοι θέλουν τον μονόδρομο;
Τελικά μήπως θέλουμε να ερημώσει ο δρόμος; Μήπως αυτός είναι ο σκοπός και όχι η πεζοδρόμηση που δοκιμάστηκε φέτος, πέρυσι, προπέρυσι, προπροπέρυσι και δεν λειτούργησε;
Και εντάξει αφού θα γίνει πεζόδρομος γιατί έπρεπε να αλλάξουμε την φορά;
4 σχόλια:
κ. Γιαννη, το οτι δεν λειτουργησε η πεζοδρομιση το λετε με βαση καποια στοιχεια?
Και αν δεν λειτουργησε, σημαινει οτι (υπο προυποθεσεις) δεν μπορει να λειτουργησει?
Το ανάρτησα αν και έχω πει οτι ανώνυμα σχόλια δεν θα βάλω.... δεν λέει κανείς οι μια μελέτη επί του δρόμου με προϋποθέσεις δεν θα είχε άριστα αποτελέσματα. Για να μην τα γράφω 2 και 3 φορές τα ίδια αναφέρω εν τάχει Δεν μπορεί μια απόφαση δημοτικού συμβουλίου να εφαρμόζεται όταν γουστάρουμε, δεν μπορεί μια απόφαση δημοτικού συμβουλίου να είναι υπεύθυνος κλεισίματος δρόμου ο κάθε μαγαζάτορας, δεν μπορεί να κλείνεις ένα δρόμο και να ξεχνάς να ρωτήσεις τους μαγαζάτορες.κλπ... Τέλος να αναφέρω οτι ο δρόμος είναι με μαγαζιά που σφαντάζουν ..εκεί έπρεπε να ρίξει το βάρος η δημοτική αρχή πρώτιστα και μετά στην αξιοποίηση της Την Σκαλίδη την διέπει ειδικό καθεστώς τα μαγαζιά είναι ιδιοκτητα και οι ενοικιαστές λίγοι
Συγνωμη για το ανωνυνο σχολιο, εγινε απο λαθος.
Επισης, συγνωμη, αλλα δεν καταλαβα αυτο που γραφεις. Ρωτας τους μαγαζατορες ή οχι;
Στο δικο μου μυαλο, δεν ρωτας τους μαγαζατορες μιας και δεν ειναι ειδικοι. Ρωτας συγκοινωνιολογο. Το δημοτικο συμβουλιο δινει την ιδεα και ο συγκοινωνιολογος την εγκριση ή οχι.
Την Σκαλιδη οντως την διεπει καθεστως, λογο ειδικων περιπτωσεων ιδιοκτητων που αρνουνται να ενοικιασουν τα κτηρια τους, αμεσα ή εμεσα, γιατι τα 4 ντουβαρια τους και η ετοιμοροπη πορτα θεωρουν οτι πρεπει να νοικιαζονται για 5 6 7 κατοσταρικα...
Αυτοι λοιπον οι ιδιοκτητες, οι βολεμενοι με τον ξενοικιαστο μαγαζι, γιατι ουτε οικονομικη αναγκη εχουν, ουτε στην εφορια θελουν να δωσουν φραγκο, ουτε κανενα προσθημο πληρωνουν για την επικυνδηνοτητα των κτιριων τους και την υποβαθμιση που προκαλουν στα διπλανα, οχι δεν εχουν λογο για το αν γινει πεζοδρομος. Ενας συγκοινωνιολογος εχει
Φυσικά και ρωτάς τους πολίτες φυσικά και ρωτάς τους ιδιοκτήτες αμα θέλεις να κάνεις κατι δοκιμαστικό και όχι με μελέτη. Και αυτό εννοώ στο πρώτο σχόλιο μου και απορώ πως δεν το καταλαβαίνεις "δεν λέει κανείς όχι σε μια μελέτη επί του δρόμου με προϋποθέσεις". Το οτι αρνούνται να νοικιάσουν και είναι ακριβά τα ενοίκια δεν σημαίνει οτι θα τους τιμωρήσεις και συ σαν δημοτική αρχή. Έτσι θέλουν έτσι το σκέφτονται έτσι κάνουν. Να καταλάβω ποιος θα τους βάλει πρόστιμο; Τα ίδια λέμε αλλά εσύ επικεντρώνεσαι τους 2-3 ιδιοκτήτες ενώ εγώ πάω στους υπόλοιπους. Το οτι οι δημοτικές αρχές χρόνια τώρα δεν κάνουν μια ολοκληρωμένη μελέτη για τον δρόμο δεν φταίνε οι ιδιοκτήτες... εξάλλου το είδαμε και στην πλατεία Τζανακάκη προσωρινά και προσωρινά που μένουν δίχως να τελειώνουν ...και το George S δεν λέει και πολλά σαν υπεύθυνος πολίτης το ίδιο είναι με το ανώνυμο.
Δημοσίευση σχολίου