Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Δευτέρα 1 Μαΐου 2017

ΤΟΥ ΜΑΗ

Σήμερα ας δούμε μόνο το όμορφο ........εσείς βρείτε τους ποιητές
Γράφει η Ευτυχία Δεσποτάκη
Του Μαγιού ροδοφαίνεται η μέρα κι ομορφότερη η φύση ξυπνάει
...........................................
μάγεμα η φύση, όνειρο στην ομορφιά και χάρη
η μαύρη πέτρα ολόχρυση και το ξερό χορτάρι
............................................
το σκουληκάκι βρίσκεται σ' ώρα γλυκιά και κείνο
............................................
δεν ακούγεται ούτε ένα κύμα μες την έρμη ακρογιαλιά
λες και η θάλασσα κοιμάται μες της γης την αγκαλιά..
............................................
Όσα ρόδα είναι το Μάη μαδημένα ερωτηθήκαν 
κι όλα αυτά μου αποκριθήκαν πως εσύ δε μ' αγαπάς  
............................................
Απρίλη μου ξανθέ και Μάη μυρωδάτε καρδιά μου 
πως αντέχεις τις τόσες ομορφιές...
........................................
μέρα  Μαγιού μου μίσεψες, μέρα Μαγιού σε χάνω
άνοιξη γιε μου που αγάπαγες κι ανέβαινες επάνω 
στο λιακωτό. Άρμεγες με τα μάτια σου το φως της οικουμένης
και μου 'λεγες πως όλα αυτά τα ωραία θα 'ναι δικά μας....
..........................................
Κύριε σαν ήρθε η βραδυά σου λέω την προσευχή μου
αλλή ψυχή δεν εβλαψα εκτος απ΄τη δική μου
Σε ευχαριστώ για τα βουνά και για τους κάμπους που είδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: