Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τετάρτη 31 Μαΐου 2023

ΑΝΟΙΚΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ

Διαβάζω στα ΜΜΕ και σε προσωπικές σελίδες στο ίντερνετ, καθώς και σε σελίδες του τόπου μου που εκτιμώ, διάφορα σχόλια. Προσεγγίσεις, απόψεις και αποφάσεις.... Κουράστηκα να βλέπω δήθεν σωτήρες που επικαλούνται λάθη του παρελθόντος. Κουράζουν για  τα αυτονόητα.
Κουράζουν να υποτιμούν τη νοημοσύνη μου.
Κουράστηκα να ακούω ότι δεν έχω φωνή στα δημοτικά συμβούλια..... η φωνή μου είναι εκτός από "μπάσα" και αποτελεσματική ... από τον τρόπο ζωής και προσφοράς μου σε αυτόν τον τόπο!! Προσκαλώ λοιπόν και όλους εκείνους που έχουν άποψη από μακριά....να έρθουν, να συμμετέχουν και να προσπαθήσουμε όλοι μαζί. 
Διαφορετικά θέλω να ξέρετε ότι θαύματα από μόνα τους ...δεν γίνονται....!!! 
Εκτιμώ και συμπορεύομαι με τους δημότες, ότι και αν αυτοί αποφασίζουν. Όχι άλλες δικαιολογίες..... η Κίσαμος αξίζει το καλύτερο!!!!
Σταυρούλα Βαρουχάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: