Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Πέμπτη 22 Αυγούστου 2024

ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΤΕΛΙΚΑ

Ακόμα αντηχεί στα αυτιά μου η απάντηση του Δημάρχου μας προς τον πρόεδρο των συνεταιριστών Γραμβούσας Βασίλη Κουτσαυτάκη, όταν απευθυνόμενος προς τον δήμαρχο ο πρόεδρος του είπε: 
- Τι να πω στους ανθρώπους αυτούς (αγρότες που μου τηλεφωνούν καθημερινά).. κι αν πρέπει να τους πω να βρουν την τύχη τους κάπου αλλού!!!!
Με τον δήμαρχο να απαντά...
- Δεν έχω ευθύνη εγώ που δεν έχει πάει το νερό στην Γραμβούσα. 
Κάθομαι λοιπόν και σκέφτομαι ποιος μπορεί να είναι αυτός που φταίει και δεν έχει πάει ακόμα το νερό στην Γραμβούσα; 
Ποιος μπορεί να είναι ο κακός αυτός άνθρωπος;
Ποιος μπορεί να τιμωρεί τους αγρότες της Γραμβούσας έτσι;
Ποιος είναι αυτός που δεν θέλει το καλό της περιοχής και καταδικάζει τους καλλιεργητές και τους αγρότες σε αργό θάνατο; 
Υπολογίζω ότι μάλλον ήταν ο πρώην δήμαρχοι ο Σχετάκης, ο Κουφάκης, ο Βαρουχάκης ο Κατζουράκης, η Σκουλάκη και ο Σταθάκης... δεν μπορώ να βάλω άλλον στο μυαλό μου. Σίγουρα κάποιος απ' αυτούς.... εκτός αν φταίω εγώ που δεν ήξερα τι ψήφισα....

Δεν υπάρχουν σχόλια: