Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Δευτέρα 9 Μαρτίου 2020

ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ....

Θέμα: Αίτημα ενημέρωσης για το χρονοδιάγραμμα της κατασκευής των προκάτ που θα στεγάσουν ΕΠΑΛ Κισάμου -ΓΕΛ Κισάμου.                    
Έπειτα απο κοινή συνεδρίαση των συλλόγων καθηγητών ΕΠΑΛ-ΓΕΛ Κισάμου και αντίστοιχα συλλόγου γονέων των δυο σχολείων στις 3 Μαρτίου 2020 λόγω πολλαπλών προβλημάτων που έχει δημιουργήσει η απογευματινή βάρδια στους μαθητές, στους γονείς, όπως και σε όλη την μαθητική κοινότητα παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε εγγράφως, εως και 13 Μαρτίου, για τις ενέργειες που έχει πραγματοποιήσει ο Δήμος Κισάμου, όπως και αυτές που πρέπει α γίνουν για να τελεσφορήσει η κατασκευή των προκάτ των δυο σχολείων.
Σύλλογος καθηγητών ΕΠΑΛ-ΓΕΛ Κισάμου.

Δικαίωμα τους είναι αναρωτιούνται και να ζητούν να μάθουν αν υπάρχει περίπτωση να τηρηθεί το υποσχόμενο, όπως και δικαίωμα των υπευθύνων της επιτροπής για τα Λύκεια είναι να απαντήσουν στην επιστολή που πρωτοκολλήθηκε στον Δήμο μας.
Φυσικά μετά και την προγραμματική σύμβαση που υπογράφηκε απο την Περιφέρεια και τον Δήμο Κισάμου, αλλά και την προφορική διαβεβαίωση του Δημάρχου κ. Μυλωνάκη, οτι ως και την Τετάρτη θα μπει ο εργολάβος να διαμορφώνει τους χώρους για την τοποθέτηση των προκάτ, ελπίζω οι καθηγητές να κατανοήσουν τις δυσκολίες...να να δώσουν μια άτυπη παράταση.
Εξάλλου τώρα προέχουν άλλα... να δούμε τα προκάτ να έρχονται απο την Αθήνα....

Δεν υπάρχουν σχόλια: