Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πληθαίνουν καθημερινά οι καταγγελίες των καταναλωτών  στο Γραφείο Προστασίας του Καταναλωτή της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, για τα Κέντρα Αδυνατίσματος και Αισθητικής , που δραστηριοποιούνται στο Νομό μας. Καταγγελίες που  αφορούν κυρίως την άρνηση των επιχειρηματιών να δεχτούν το δικαίωμα του κάθε καταναλωτή για υπαναχώρηση από την σύμβαση, αλλά και την άρνηση επιστροφής των χρημάτων στους καταναλωτές, για μη πραγματοποιήσιμες συνεδρίες αν και οι καταναλωτές υπέβαλλαν γραπτά το αίτημα τους για υπαναχώρηση.
Εμείς ενημερώνουμε τους καταναλωτές ότι έχουν δικαίωμα στην υπαναχώρηση (διακοπή προγράμματος) και επιστροφή των καταβεβλημένων χρημάτων τους χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να είναι υποχρεωμένοι να αναφέρουν το λόγο. Κάθε συμβόλαιο μπορεί να ακυρωθεί παρά την προβαλλόμενη άρνηση και την ισχυριζόμενη αδυναμία των επιχειρηματιών.
Επισημαίνουμε δε ότι ό καταναλωτής ,θα πρέπει την υπαναχώρηση να την κάνει γραπτώς και εάν έχει πληρώσει μέσω πιστωτικών καρτών θα πρέπει να ζητήσει να του γίνει αντιλογισμός στις κάρτες του 'άμεσα. Εκείνο που πραγματικά θα θέλαμε να επισημάνουμε στους καταναλωτές είναι, να αποβάλλουν τον φόβο που τους έχουν φορτώσει κάποιοι "επιτήδειοι" να σταματήσουν να πληρώνουν για παροχές που ποτέ δεν πήραν και να μας καταγγέλλουν τις πρακτικές που αντιμετωπίζουν, στο Γραφείο Προστασίας του Καταναλωτή στο τηλ. 2821092666 και να αιτούν την παρέμβασή μας και την στήριξή τους.
Επειδή ζούμε σε κατάσταση οικονομικής δυσκολίας που ο καθένας μας την βιώνει από την δική του σκοπιά, και επειδή οι προτεραιότητες του καθενός καθορίζονται μονάχα από τον ίδιο καλούμε τα Κέντρα Αδυνατίσματος να αλλάξουν συμπεριφορά διαχείρισης των καταναλωτών, να δείξουν σεβασμό στη βούληση ` των, διότι και Νομοθεσία υπάρχει που προστατεύει τα δικαιώματα τους, μα προ πάντων υπάρχει ο Κώδικας της Ηθικής και Κοινωνικής Δεοντολογίας, που ισχυροποιεί τους τιμητές του
 Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα  Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: