Από το 2009 μέχρι και το 2016, σε σύνολο δηλαδή οχταετίας, σε όλο τον ΒΟΑΚ σημειώθηκαν 282 τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα, 134 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, 76 άτομα τραυματίστηκαν σοβαρά και 271 άτομα ελαφρά.
Παρ όλα αυτά δεν αλλάζει τελικά τίποτα στο σχεδιασμό για την ανακατασκευή του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης και ειδικά στο κομμάτι Κολυμβάρι-Κίσαμος, καθώς σύμφωνα με τις αναλύσεις κίνησης που έχει στη διάθεση του το αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών, το τμήμα αυτό δεν βρίσκεται ανάμεσα σε αυτά που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο κυκλοφοριακό φόρτο.
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει η εφημερίδα Πατρίς, τα τμήματα του ΒΟΑΚ που έχουν τη μεγαλύτερη κίνηση είναι αυτά που βρίσκονται κοντά στη Χερσόνησο, στη Σούδα, στη Γεωργιούπολη και στον Σταυρωμένο.
Αν και η μελέτη στρατηγικού σχεδιασμού που θα εκπονηθεί αφορά ολόκληρο τον ΒΟΑΚ η αρχική τεχνική μελέτη δεν αλλάζει τον σχεδιασμό καθώς προβλέπει την αναβάθμιση του ΒΟΑΚ σε αυτοκινητόδρομο στο πυρηνικό του τμήμα από Χανιά (Σούδα) έως Ηράκλειο (Λινοπεράματα), μήκους 142 περίπου χιλιομέτρων.
Παρ όλα αυτά δεν αλλάζει τελικά τίποτα στο σχεδιασμό για την ανακατασκευή του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης και ειδικά στο κομμάτι Κολυμβάρι-Κίσαμος, καθώς σύμφωνα με τις αναλύσεις κίνησης που έχει στη διάθεση του το αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών, το τμήμα αυτό δεν βρίσκεται ανάμεσα σε αυτά που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο κυκλοφοριακό φόρτο.
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει η εφημερίδα Πατρίς, τα τμήματα του ΒΟΑΚ που έχουν τη μεγαλύτερη κίνηση είναι αυτά που βρίσκονται κοντά στη Χερσόνησο, στη Σούδα, στη Γεωργιούπολη και στον Σταυρωμένο.
Αν και η μελέτη στρατηγικού σχεδιασμού που θα εκπονηθεί αφορά ολόκληρο τον ΒΟΑΚ η αρχική τεχνική μελέτη δεν αλλάζει τον σχεδιασμό καθώς προβλέπει την αναβάθμιση του ΒΟΑΚ σε αυτοκινητόδρομο στο πυρηνικό του τμήμα από Χανιά (Σούδα) έως Ηράκλειο (Λινοπεράματα), μήκους 142 περίπου χιλιομέτρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου