Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τρίτη 3 Μαρτίου 2020

ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΣΤΟΝ Α.Ο ΚΙΣΑΜΟΥ

Ο Αθλητικός Όμιλος Κισάμου ανακοινώνει την συνεργασία με την αθλητική ψυχολόγο κ. Κοκκίνη Ελεάνα. Η κυρία Κοκκίνη είναι επιστήμων και αναμένεται να βοηθήσει με τις γνώσεις και τις σπουδές της, τους αθλητές του Αθλητικού Ομίλου Κισάμου. Η κ. Κοκκίνη αναφέρει: 
"Σε όλη μου τη ζωή έχω υπάρξει ένα ανήσυχο πνεύμα που πάντα του άρεσε να ανακαλύπτει, να μαθαίνει καινούρια πράγματα και στη συνέχεια να τα εφαρμόζει στην καθημερινότητα του. Η επιστήμη της Ψυχολογίας υπήρξε καταλύτης στην εξέλιξη μου ως άτομο. Ωστόσο, το όνειρο μου ήταν να έχω τη δυνατότητα να συνδυάσω την επιστήμη που διάλεξα με τη  μεγάλη μου αγάπη, τον αθλητισμό και να ασχοληθώ με αυτά σε επαγγελματικό επίπεδο. Τότε η Αθλητική Ψυχολογία μπήκε στη ζωή μου και πλέον έχω την ευκαιρία να εξασκήσω το επάγγελμα μου στη χώρα μου, προσφέροντας τις γνώσεις και την εμπειρία μου στο ευρύ κοινό. Στόχος μου, ως επαγγελματίας, είναι η βελτίωση της υγείας αθλητών και ασκούμενων σε όλα τα επίπεδα (σωματικό, πνευματικό και κοινωνικό), η ολιστική εξάσκηση της Ψυχολογίας ως επιστήμη αλλά και η προώθηση και ανάπτυξη των καινοτόμων ιδεών της Αθλητικής Ψυχολογίας και του Mental Performance Training στην Ελλάδα".
Σχετικά με τη συνεργασία με τον Αθλητικό Όμιλο Κισάμου: 
Σε συνεργασία με τον Αθλητικό Όμιλο.....
Κισάμου θα διοργανώνουμε συναντήσεις με το τεχνικό επιτελείο του Ομίλου στα πλαίσια ενημέρωσης και συζήτησης σχετικά με θέματα Αθλητικής Ψυχολογίας που αφορούν τη στήριξη αθλητών και προπονητών. 
Επίσης  θα πραγματοποιηθούν ομιλίες για γονείς και αθλητές πάνω σε θέματα που αφορούν την ενίσχυση και υποστήριξη των αθλητών αλλά και του περιβάλλοντος τους με απώτερο σκοπό τη βελτίωση των ασκούμενων σε πνευματικό και ψυχολογικό επίπεδο. 
Και τέλος, η συνεργασία μας με τον Αθλητικό Όμιλο Κισσάμου θα δώσει την ευκαιρία σε γονείς, αθλητές και προπονητές  να έρχονται σε επαφή μαζί μου, σε προσωπικό επίπεδο, έτσι ώστε παιδιά, έφηβοι και ενήλικες να συμμετάσχουν σε προγράμματα πνευματικής προετοιμασίας. 
Η κ. Κοκκίνη είναι:
Πτυχιούχος Ψυχολόγος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με ειδίκευση στον κλάδο της Κλινικής/ Κοινωνικής Ψυχολογίας.
Μεταπτυχιακή εκπαίδευση στην Αθλητική Ψυχολογία και την Ψυχολογία της Άσκησης. Master of Sport Sciences (MSc Sport and Exercise Psychology) από το Πανεπιστήμιο της Jyväskylä (Jyväskylän Yliopistο) στη Φινλανδία.
Πιστοποίηση στις “Πρακτικές Εφαρμογές στη Συμβουλευτική και την Ψυχοθεραπεία” (Κέντρο Πρόληψης και Συμβουλευτικής).
Certification in “European Dimensions of Sport and Exercise Psychology” (University of Thessaly/ Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας).
Ενασχόληση με το Mental Performance Training σε αθλητικές ομάδες, συλλόγους, αθλητικά κέντρα, παιδικές αθλητικές κατασκηνώσεις καθώς και σε ατομικό επίπεδο.
Οργάνωση και εφαρμογή του project “Εργαστήρι Έκφρασης και Συναισθημάτων” (“Emotion Workshop”) για παιδιά ηλικίας 6-12 ετών με στόχο τη ρύθμιση των συναισθημάτων και τη βελτίωση της συμπεριφοράς τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: