Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009

ΜΙΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΥΝΕΛΗ

Ερ. Κύριε Κουνέλη πότε ξεκινήσατε μουσική και με τι όργανο;
Απ. Εγώ άρχισα το 1935-36 ήμουνα εφτά χρονών. Ο πατέρας μου ήταν ένας από τους καλούς καλλιτέχνες της κρητικής μουσικής, ο Κωστής Κουνέλης. Είχα μεγάλη κλίση στην μουσική, μου άρεσε και όπου πήγαινε ο πατέρας μου με τραβούσε μαζί του.
Ερ. Εκτός από τον πατέρα σου υπήρχε κι άλλος στην οικογένεια που έπαιζε;
Απ. Στην οικογένεια μας ήτανε ένας αδελφός του πατέρα μου, ο οποίος δυστυχώς δεν είχα την τύχη ούτε να τον γνωρίσω. Αυτός είχε πάει στην Αμερική και όταν ήταν να κατεβεί κάτω είχε γράψει στον μακαρίτη τον παππού και τον πατέρα μου ότι "Είμαι στην Ν.Υ ετοιμάζομαι να κατέβω" δεν θυμάμαι ποια χρονολογία γιατί εγώ δεν είχα γεννηθεί. Τον παίρνει ένας φίλος του, κάποιος Πετράκης, του λέει"Βρε Μιχάλη δεν πάμε να δουλέψουμε σε ένα ορυχείο, να βγάλουμε τα εισιτήρια μας, για να μην χαλάσουμε την μπάγκα που έχουμε;"
Πήγανε να δουλέψουν στο ορυχείο, και για κακή τους τύχη, έγινε έκρηξη και καήκανε 180 άτομα ανάμεσα τους ήταν και ο Μιχάλης και ο Πετράκης.
Για το χατήρι του αδελφού του πατέρα μου με βγάλανε και μένα Μιχάλη γιατί εμένα τον παππού μου τον ελέγανε Βασίλη.
Ο Μιχάλης ο αδελφός του παππού μου έπαιζε ότι όργανο υπήρχε από πνευστό μέχρι έγχορδο.

Από την συνέντευξη Κουνέλη στον αείμνηστο Αμαριανάκη στο σπίτι του κ. Στ Λαϊνάκη στις 12-2-1999


Τυχαία λοιπόν ανάμεσα στις φωτογραφίες που έψαχνα τις προάλλες, βρήκα και την παραπάνω, που γράφει απο πίσω "1939 Λουσακιές" και μάλλον ο μικρός με το βιολί (του Τζανουδομανώλη τ' όργανο) πρέπει να είναι ο Κουνέλης στην ηλικία των 11 χρονών.  

 Εδώ με τον Εμμ. Καρτσώνη σε γλέντι στο Καστέλλι και τραγουδιστής ο Κουνελάκης Θ. από την Κουνουπίτσα και πίσω τους ο Εξαδάκτυλος!

Δεν υπάρχουν σχόλια: