Το 2023 τοποθετεί την έναρξη των εργασιών για την μετατροπή του ΒΟΑΚ σε αυτοκινητόδρομο ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης ο οποίος μιλώντας στην τοπική εφημερίδα “Ρέθεμνος“, μίλησε για κόστος περίπου 1,5 δισ. ευρώ. Το έργο του ΒΟΑΚ είναι το μεγαλύτερο νέο οδικό έργο της χώρας και ολοκληρώνει το δίκτυο αυτοκινητόδρομων που δημιουργήθηκε το 2017.
Όπως είπε σε τεχνικό επίπεδο, βρισκόμαστε στη φάση της ολοκλήρωσης των μελετών γεωμετρικού σχεδιασμού που περιγράφουν ουσιαστικά τη χάραξη του νέου αυτοκινητόδρομου. Στόχος είναι να καταρτιστεί και να κατατεθεί προς έγκριση η περιβαλλοντική μελέτη. Αυτό θα γίνει στο τέλος Ιανουαρίου.
Ο κ. Κεφαλογιάννης, έδωσε και μία σημαντική είδηση αναφορικά με ακόμα ένα τμήμα που θα προστεθεί στο Χανιά-Ηράκλειο-Νέαπολη. Είναι το τμήμα Χανιά-Κίσσαμος που θα περιληφθεί στη Σύμβαση Παραχώρησης με ενεργοποίηση του προβλεπόμενου στην Προκήρυξη δικαιώματος προαίρεσης. Για τη μελετητική του ωρίμανση έχουν ξεκινήσει ήδη οι διαδικασίες για την εκπόνηση της προωθημένης αναγνωριστικής μελέτης οδοποιίας και στη συνέχεια προμελέτης οδοποιίας, όπως επίσης και των συναφών γεωλογικών και τοπογραφικών μελετών. Το κόστος του έργου θα αγγίξει τα 1,5 δισ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του τμήματος Χανιά-Κίσσαμος.
Όπως είπε σε τεχνικό επίπεδο, βρισκόμαστε στη φάση της ολοκλήρωσης των μελετών γεωμετρικού σχεδιασμού που περιγράφουν ουσιαστικά τη χάραξη του νέου αυτοκινητόδρομου. Στόχος είναι να καταρτιστεί και να κατατεθεί προς έγκριση η περιβαλλοντική μελέτη. Αυτό θα γίνει στο τέλος Ιανουαρίου.
Ο κ. Κεφαλογιάννης, έδωσε και μία σημαντική είδηση αναφορικά με ακόμα ένα τμήμα που θα προστεθεί στο Χανιά-Ηράκλειο-Νέαπολη. Είναι το τμήμα Χανιά-Κίσσαμος που θα περιληφθεί στη Σύμβαση Παραχώρησης με ενεργοποίηση του προβλεπόμενου στην Προκήρυξη δικαιώματος προαίρεσης. Για τη μελετητική του ωρίμανση έχουν ξεκινήσει ήδη οι διαδικασίες για την εκπόνηση της προωθημένης αναγνωριστικής μελέτης οδοποιίας και στη συνέχεια προμελέτης οδοποιίας, όπως επίσης και των συναφών γεωλογικών και τοπογραφικών μελετών. Το κόστος του έργου θα αγγίξει τα 1,5 δισ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του τμήματος Χανιά-Κίσσαμος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου