Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2020

ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΚΡΗΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΟΠΙΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥ

Καμία σχέση δηλώνει πως δεν έχει με τη συμβατική ιατρική ο 62χρονος ο οποίος μαζί με την σύζυγο του, κατηγορούνται ότι έταζαν θαυματουργές θεραπείες σε ασθενείς στην Κίσαμο. Ο ίδιος βρέθηκε σήμερα στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Χανίων, μαζί με τη σύζυγο του, καθώς επρόκειτο να πραγματοποιηθεί η δίκη για την υπόθεση τους στα πλαίσια της αυτόφωρης διαδικασίας, ωστόσο ο συνήγορος υπεράσπισης τους ζήτησε και πήρε αναβολή για τις 28 Δεκεμβρίου.
Ο 62χρονος, βγαίνοντας από τη δικαστική αίθουσα, τόνισε στους δημοσιογράφους, ότι είναι επιστήμονας, ερευνητής και βοηθά τον κόσμο με εναλλακτικές και ολιστικές μεθόδους χωρίς να ζητά χρήματα.  
"Δεν έχω καμία σχέση με την συμβατική ιατρική, είμαι πολλά χρόνια επιστήμων και ερευνητής πάνω στην επιστήμη της υγείας και γενικότερα των ανθρώπων. Οι σπουδές μου και ο μεγάλος σεβασμός που μου τρέφουν οι γιατροί καθώς προέρχομαι από ιατρική οικογένεια, έχουν εμπιστευθεί την κρίση μου πάνω σε απλή εναλλακτική ολιστική, στον βιοσυντονισμό. Αυτή είναι όλη η ενασχόληση μου, έχω την ανώτερη μορφή βιοσυντονισμού, δεν έχει καμία βλαπτικότητα σε ανθρώπους μόνο καλό μπορεί να δώσει. Εγώ και η σύζυγος μου, το κάναμε έργο ζωής, αρχίζοντας και υπακούοντας τον πνευματικό μας, ήρθαμε να βοηθήσουμε τους ανθρώπους στην Κρήτη. Ό,τι μπορούμε το προσφέρουμε με τη σύζυγο μου και δεν το κάνουμε αυτό για βιοπορισμό, χρήματα έχουμε. Η σύζυγος μου είναι νοσηλεύτρια και πάνω από 20 χρόνια ήταν προϊσταμένη ορόφου σε μεγάλα νοσοκομεία της Ελβετίας, έχει μεγάλη πείρα και στις ΜΕΘ. Ποτέ δεν εμφανιστήκαμε σαν γιατροί, δεν έχουμε καμία σχέση. Αφιλοκερδώς προσφέραμε τις γνώσεις μας και κάποιοι άνθρωποι άφηναν χρήματα από μόνοι τους", ανέφερε ο 62χρονος. 
Σε ερώτηση των δημοσιογράφων αναφορικά με τις θεραπείες που προσέφερε στον κόσμο, ο 62χρονος τόνισε ότι βασιζόταν στην αυτό ίαση, "τους έλεγα πάντα να ερευνούν με τον γιατρό τους τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν. Εγώ ήρθα στην Κρήτη για να βοηθήσω τον κόσμο, στην Βόρεια Ελλάδα όπου κατοικώ δεν παρέχω συμβουλές και βοήθεια, εκεί ζω στην ερημιά μου". 

ΠΗΓΗ

1 σχόλιο:

the photofreak είπε...

αυτος για να φυγει απο την βορεια ελλαδα , και να ερθει εδω στην κρητη , πολλους λακκους εχει η φαβα ...