Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2023

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

Ονομάζομαι Ευαγγελία Ξανθουδάκη και στις αυτοδιοικητικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου, για τον Δήμο  Κισάμου, συμμετέχω ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον συνδυασμό "Κίσαμος από την αρχή" του Υποψηφίου Δημάρχου Μιχάλη Θεοδωρογλάκη.
Λένε πως οι εκλογές είναι μάχη. Πως πρέπει να πείσεις τους συγγενείς, τους φίλους, τους γνωστούς, ακόμα και ξένους, και, άγνωστους προς εσένα ανθρώπους να σε στηρίξουν με την ψήφο τους.
Μου λένε όλες αυτές τις μέρες πως η μάχη κερδίζεται πόρτα με πόρτα, ότι πρέπει να τρέξω, να παρακαλέσω, να τάξω, να γλυκομιλήσω και να πείσω για το πόσο λάθος είναι η επιλογή τυχόν άλλου συνδυασμού ή υποψηφίου.
Με συγχωρείτε αλλά στην ηλικία μου θεωρώ αυτού του είδους την νοοτροπία και την τακτική ,ως υποτιμητική πρώτα για εμένα ως υποψήφια και έπειτα για τον καθένα από εσάς. Για τον λόγο αυτό απευθύνομαι σε εσάς και σας συστήνομαι μέσα από αυτό το κείμενο
Τί είπαμε; Α… ότι οι εκλογές είναι μία μάχη.
Λυπάμαι αλλά εγώ δεν βλέπω μπροστά μου στρατιώτες και στρατηγούς, ούτε άρματα μάχης ή όπλα. Βλέπω τον τόπο μου, το χωριό μου, την γειτονιά μου, τα μέρη που πήγα σχολείο, ένα Δημοτικό το οποίο είναι έτοιμο να κλείσει, ένα Γυμνάσιο που θέλει ανακαίνιση και ένα Λύκειο που τώρα είναι υλικά κατεδαφίσεως.
Βλέπω  τα μέρη που συχνάζω και διασκεδάζω με τους φίλους μου, τα μέρη που θαυμάζουν και χαίρονται και οι επισκέπτες μας, γεμάτα ζωή το καλοκαίρι και έρημα και σιωπηλά τον χειμώνα. Βλέπω ό,τι βλέπετε και όλοι εσείς… Τα καλά και τα κακά, τα σωστά και τα στραβά… Και βλέπω και κρίνω ανθρώπους και νοοτροπίες…. Όπως ακριβώς και όλοι εσείς…
Για μένα, η προσπάθεια του Μιχάλη Θεοδωρογλάκη είναι να σας επικοινωνήσουμε με ταπεινότητα, ειλικρίνεια και καθαρότητα τις θέσεις μας. Θέσεις που δουλέψαμε, συζητήσαμε, αξιολογήσαμε και καταλήξαμε ότι αξίζει να παλέψουμε για αυτές. Και να πείσουμε και όλους εσάς ότι αξίζουμε να μας εμπιστευτείτε…
Δεν είναι μάχη οι εκλογές, με νικητές και χαμένους.
Εκλογή σημαίνει επιλογή. Σε αυτές τις εκλογές θέλουμε οι Κισαμίτες να μας ξεχωρίσουν , να μας επιλέξουν και να μας τιμήσουν με την ψήφο τους. Να μας τιμήσουν με την εμπιστοσύνη τους.
Τιμή και εμπιστοσύνη από ελεύθερους και σκεπτόμενους ανθρώπους έχουμε ανάγκη, όχι ψήφο αναγκεμένη, εξαναγκασμένη και ιδιοτελή.  
Γιατί έχουμε την αλήθεια και το δίκιο με το μέρος μας.
Το ξέρουμε, το ξέρετε κι εσείς. Το ξέρουν και αυτοί…
Ονομάζομαι Ευαγγελία Ξανθουδάκη. Έτσι με γράφει το ψηφοδέλτιο. Οι φίλοι μου με φωνάζουν Ευαγγελίνα… Έτσι θέλω να με αποκαλείτε και όλοι εσείς.  Δεν μάχομαι κανένα, δεν βλέπω μπροστά μου εχθρούς. Έχω μονάχα την ευχή των γονιών και των παππούδων μου, την αγκαλιά των αδερφών μου, την επιδοκιμασία των φίλων μου.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: