Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2023

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

Γεια σας, ονομάζομαι Φραγκιουδακης Μάριος.
Γεννήθηκα και ζω στην Κίσσαμο, σ' ένα ευλογημένο και όμορφο φυσικά τόπο, όπου δημιούργησα με την γυναίκα μου μια πολύτεκνη οικογένεια. Παρα τις δυσκολίες και τις ελλείψεις στην περιοχή μας έμεινα να παλέψω για ένα καλύτερο μέλλον κυρίως των παιδιών μας. Έμεινα να παλέψω γιατί θα ήθελα τα παιδιά μας να αγαπήσουν τον τόπο που γεννήθηκαν, αλλά και σαν ενηλικιωθούν να θέλουν να μείνουν γιατί ο τόπος αυτός θα έχει κάτι για να τους προσφέρει. Μπορεί να μεγάλωσα στο Καστέλι όμως η αγάπη μου για το χωριό μου είναι εξίσου μεγάλη, γι' αυτό και συμμετέχω στο σύλλογο της Πολυρρήνιας αλλά και στον σύλλογο του Κάμπου Ινναχωριου. Με γεμίζει ως άνθρωπο να βοηθάω όποιον έχει ανάγκη να μην τα παρατάω και να προσπαθώ. Ξέρετε, οι καιροί έχουν αλλάξει, μαζί και οι άνθρωποι. Όλα πλέον γύρω μας πηγαίνουν με πολύ γρήγορους ρυθμούς, που πολλές φορές ξεχνάμε τον λόγο για τον οποίο υπάρχουμε, ξεχνάμε να είμαστε άνθρωποι, κοιτάζοντας συχνά το συμφέρον μας και το εγώ μας. Θα ήταν υποκριτικό αν σας υποσχεθώ ένα καλύτερο αύριο κ.τ.λ. Μπορώ όμως να σας υποσχεθώ με το χέρι στην καρδιά ότι θα είμαι ο εαυτός μου και θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου. Σας ζητώ να με στηρίξετε και να μου δώσετε την ευκαιρία να μοιραστώ τις ιδέες μου και τα όνειρα μου μαζί με εσάς για όλους εμάς. Επέλεξα να είμαι δίπλα στον Θοδωρή Σταθάκη γιατί είναι ανθρώπινος και αυθεντικός. 
Καλή δύναμη στον αγώνα μας! 
Σας ευχαριστώ πολύ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: