Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2023

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

Η αγάπη μου για την Κίσαμο τον τόπο που γεννήθηκα, δε μου αφήνει περιθώρια για μία ακόμη φορά να μη συμμετέχω στα κοινά.
Με προϋπηρεσία οχτώ ετών ως πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου στο Σάσαλο Κισάμου και με συμβολή στα μικρά και μεγάλα προβλήματα του τόπου που γεννήθηκα, πιστεύω ότι είναι υποχρέωσή μου  στις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις στην επίλυση των προβλημάτων που ταλανίζουν τον τόπο μου και  να είμαι Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το συνδυασμό ΚΙΣΑΜΟΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ του Αντώνη Παρτσαλάκη.
Η Κίσαμος είναι ένα μέρος με ιδιαίτερο φυσικό κάλος και  με παραλίες αναγνωρισμένες σε όλο τον κόσμο. Ο αγροτικός τομέας επίσης, είναι πολύ σημαντικός και δυνατός.
Δυστυχώς για όλους εμάς τους Κισαμίτες ο ευλογημένος αυτός τόπος έχει μείνει στάσιμος σε πολλά επίπεδα.
Με εικόνα που παγκοσμίως χειροτερεύει, χωρίς να αναδεικνύεται ο πολιτισμός, το φυσικό κάλος όπως αυτό περιβαλλοντικά πλέον επιβάλλεται, αλλά και όλες οι δυνατότητες που μπορούν να αναδείξουν και να τοποθετήσουν τον τόπο αυτό, τον τόπο μας, στη θέση που πραγματικά του αξίζει.
Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που αποφάσισα να είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος σε αυτές τις εκλογές.
Πιστεύω ακράδαντα ότι με τη μαχητικότητα, τις γνώσεις, τις εμπειρίες που έχω αποκτήσει μέσα από την επιχειρηματική μου δραστηριότητα αλυσίδα καταστημάτων Μελίτης, την εταιρία GiHealthfood, αλλά και η ενασχόλησή μου τα τελευταία χρόνια ως Αντιπρόεδρος στον Εμπορικό Σύλλογο Χανίων και μέλος του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Εμπόρων Κρήτης, αλλά και τη θέληση και την αγάπη μου για τον τόπο αυτό που με γέννησε, μπορώ να συμβάλλω και να βοηθήσω στο έπακρο.
Ιδομενέας Γεωργεδάκης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
ΚΙΣΑΜΟΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: