Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2023

ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΟΔΩΡΗ ΣΤΑΘΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΚΙΣΑΜΟΥ

Σύντομο χαιρετισμό στα εγκαίνια του εκλογικού γραφείου του συνδυασμού "Μαζί για την Κισαμο" απηύθυνε και η υποψήφια σύμβουλος του συνδυασμού, κα Ελένη Τσατσαρωνάκη – Σπηλιώτη

«Φίλες και φίλοι, καλησπέρα.
Είμαι η Ελένη, κόρη του Νίκου και της Μαρίας Τσατσαρωνάκη. Κισαμίτισσα, γέννημα θρέμμα. Εδώ γεννήθηκα, εδώ μεγάλωσα, εδώ δημιούργησα οικογένεια, εδώ έκανα τις επιχειρήσεις μου, εδώ ζω.
Η Κίσαμος είναι ο τόπος μου, είναι η ζωή μου ολάκερη. Αυτόν τον τόπο τον πονάω και τον νοιάζομαι. Και θέλω να τον δω να πηγαίνει καλά. Να αναπτύσσεται, να αλλάζει πρόσωπο. Να γίνει η Κίσαμος μια σύγχρονη πόλη, να αποκτήσουν πνοή τα χωριά μας.
Αυτή η αγάπη και αυτό το νοιάξιμο με οδήγησαν στην απόφαση να είμαι υποψήφια δημοτική σύμβουλος Κισάμου. Είναι μια απόφαση καρδιάς.
Και σήμερα, σας διαβεβαιώνω ότι εγώ προσωπικά και η οικογένειά μου, τη διαδρομή της οποίας γνωρίζετε όλα αυτά τα χρόνια, δεν θα κάναμε ποτέ κάτι που θα πλήγωνε τον τόπο μας, όπως κάποιοι ισχυρίζονται, λειτουργώντας με μικροψυχία και ιδιοτέλεια.
Αλλά αυτά δεν είναι της ώρας. Θα δοθούν απαντήσεις για όλα τις επόμενες ημέρες και η αλήθεια θα λάμψει. Προχωράμε λοιπόν.
Εμπιστεύομαι τον Θοδωρή Σταθάκη, την αυτοδιοικητική του εμπειρία και την ακεραιότητα του χαρακτήρα του.
Εμπιστεύομαι και την ομάδα μας. Είναι μια ομάδα ισχυρή, με ανθρώπους άξιους και ηθικούς, που έχουν την ικανότητα, την όρεξη και τις γνώσεις για ένα νέο ξεκίνημα.
Συστρατεύομαι μαζί τους. Πιστεύω στην ομάδα μας, πιστεύω στις συνεργασίες, πιστεύω στη δύναμη των ανθρώπων, πιστεύω ότι έχει έρθει η ώρα για να κάνουμε το μεγάλο βήμα μπροστά.
Όλοι μαζί. Μαζί για την Κίσαμο, που αξίζει περισσότερα, αξίζει καλύτερα.
Φίλες και φίλοι
Ο Νίκος Καζαντζάκης έγραψε, σε ένα από τα κορυφαία του μυθιστορήματα, κάτι που είμαι πεπεισμένη ότι μπορεί να βρει εφαρμογή ειδικά στην Κίσαμο: “Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα”.
Πιστεύω ότι είναι στο χέρι μας να κάνουμε πράξη το νόημα των λόγων του μεγάλου Κρητικού: να φτιάξουμε, δηλαδή, τον τόπο μας όπως τον θέλουμε.
Με αυτές τις σκέψεις, ζητώ κι εγώ τη στήριξή σας και δεσμεύομαι ότι θα τιμήσω την εμπιστοσύνη σας.
Σας ευχαριστώ».
ΦΩΤΟ Hanianews

Δεν υπάρχουν σχόλια: