Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2023

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

 Αγαπητοί συνδημότες και συνδημότισσες,
Ονομάζομαι Παρτσαλάκη Ελένη και εργάζομαι ως δασκάλα στο 1ο Δημ. Σχ. Κισσάμου. Είμαι παντρεμένη με τον Κακαουνάκη Νίκο με τον οποίο έχουμε αποκτήσει 4 παιδιά.
Επειδή αγωνίζομαι για το σωστό και το δίκαιο στην καθημερινότητά μου και αγαπάω τον τόπο μου, την Κίσσαμο, αποδέχτηκα την τιμητική πρόταση του κ. Σταθάκη Θοδωρή να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο ¨ Μαζί για την Κίσσαμο¨.
Ως εκπαιδευτικός με αρκετά χρόνια στις σχολικές αίθουσες, είμαι διατεθειμένη να προσφέρω με όλες μου τις δυνάμεις και με αφοσίωση στο δήμο μας, για ένα καλύτερο μέλλον. Ένα μέλλον το οποίο μας αξίζει.
Μαζί για την Κίσσαμο, που αξίζει περισσότερα, αξίζει καλύτερα!!!!
Παρτσαλάκη- Κακαουνάκη Ελένη
Υποψήφια δημοτική σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: