Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2023

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

 Αγαπητοί μου φίλοι και φίλες
Με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, από το 2014, παρακολουθώ από κοντά τα κοινά και έχοντας την τύχη να έχω δίπλα μου ανθρώπους με μεγάλη εμπειρία και ικανότητα στη τοπική αυτοδιοίκηση μπορώ να πω ότι έχω αποκτήσει την απαιτούμενη γνώση για να καταφέρω να αγωνιστώ με τη σειρά μου για το καλό του δήμου μας. 
Σε αυτές τις δημοτικές εκλογές επέλεξα να είμαι στο πλευρό ενός ανθρώπου που η αγάπη του γι’ αυτό το τόπο αλλά και η ικανότητα του σαν δήμαρχος είναι αδιαμφισβήτητη και αποδεδειγμένη πολλάκις. 
Έτσι λοιπόν ήταν μεγάλη μου τιμή ο κ. Γιώργος Μυλωνάκης να αποδεχτεί αυτή μου τη πρόταση και μαζί να αγωνιστούμε με κάθε δυνατό τρόπο για ένα καλύτερο μέλλον για το δήμο Κισάμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: