Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.







Πέμπτη 11 Απριλίου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΛΕΦΑΚΗ ΙΩΑΝΝΗ

Φτάνοντας στο τέλος της θητείας μου θα ήθελα να ευχαριστήσω τις χωριανές μου και τους χωριανούς μου που με τίμησαν με την ψήφο τους και με εξέλεξαν ως πρόεδρο του χωριού μας. Πιστεύω να υπήρξα αντάξιος της εμπιστοσύνης τους, έκανα ότι ήταν ανθρώπινος δυνατό. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον Γιώργο ΜΥΛΩΝΑΚΗ για την τιμή που μου έκανε να είμαι υποψήφιος στον συνδυασμό του και μου μετέφερε την αγάπη του και το όραμα του για τον τόπο μας και το χωριό μου. 
Έτσι λοιπόν πήρα την απόφαση να συνεχίσω με τον ίδιο ζήλο και αγάπη και ζητώ και πάλι την στήριξη σας ως υποψήφιος πρόεδρος του χωριού μας.
Γιάννης Μιχ. Λεφάκης
Πρόεδρος τοπικής κοινότητας Καλαθενών

Δεν υπάρχουν σχόλια: