Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τρίτη 16 Απριλίου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΑΛΚΗΣΤΗΣ ΞΗΡΟΥΧΑΚΗ

Αγαπητές Κισαμίτισες και Κισαμίτες
Η Κίσαμος μας είναι μια περιοχή με εξαιρετικές δυνατότητες τις οποίες πρέπει επιτέλους να χρησιμοποιήσουμε με σύνεση και υπευθυνότητα ώστε να οδηγηθούμε στην πρόοδο και την ανάπτυξη. θεώρησα λοιπόν χρέος μου απέναντι στο τόπο που ζω, εργάζομαι και μεγαλώνω τα τρία παιδιά μου,να αντιδράσω ως ενεργός πολίτης που είμαι και να θέσω τον εαυτό μου στην κρίση σας στις προσεχείς δημοτικές εκλογές. Έχοντας επίγνωση της σπουδαιότητας και της ευθύνης αυτής της θέσης σας δηλώνω την υποψηφιότητα μου με τον συνδυασμό του κ. Μυλωνάκη γιατί πραγματικά θέλω να προσφέρω στον τόπο μου. Η συμμετοχή μου για πρώτη φορά στην τοπική αυτοδιοίκηση ξεπερνά κομματικές , ιδεολογικές και προσωπικές φιλοδοξίες και έχει ως σκοπό να υπηρετήσει τα συμφέροντα του τόπου μου με εντιμότητα, αξιοπρέπεια και σκληρή δουλειά. Καθώς δραστηριοποιούμαι επί σειρά ετών στους τομείς του Τουρισμού και του Πολιτισμού , έρχομαι σε επαφή καθημερινά με ανθρώπους όλων των ηλικιών, επιχειρήσεις, με κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς και γνωρίζω καλά τα προβλήματα που υπάρχουν και αντιμετωπίζουμε όλοι μας. Πιστεύω ότι πρέπει να προχωρήσουμε μπροστά χωρίς να χάσουμε άλλο πολύτιμο χρόνο, να μάθουμε από τα λάθη του παρελθόντος και να μην τα επαναλάβουμε. Σας καλώ λοιπόν να με βοηθήσετε ώστε να μπορέσω να παλέψω για να αλλάξουμε όλα αυτά που μας απογοητεύουν και να δημιουργήσουμε τις βάσεις για ένα καλύτερο αύριο για μας και τα παιδιά μας. Ας πορευτούμε μαζί για μια Κίσαμο άξια των δυνατοτήτων της αλλά και των προσδοκιών των πολιτών της. 
ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΑΞΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΚΙΣΑΜΟ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ !!
Με εκτίμηση 
ΞΗΡΟΥΧΑΚΗ ΑΛΚΗΣΤΗ                                                        
Ελευθ. Επαγγελματίας
Χοροδιδάσκαλος Χορευτικού Συλλόγου"Η ΚΙΣΑΜΟΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: