Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τετάρτη 10 Απριλίου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΣΤΑΝΑΚΗ ΓΙΩΡΓΟΥ

Φίλες και φίλοι
Έχω την τιμή να ανακοινώσω την υποψηφιότητα μου ως δημοτικός σύμβουλος στο πλευρό του νυν Δημάρχου Θοδωρή Σταθάκη. Με αίσθημα ευθύνης και με την αγάπη που κουβαλά ένας νέος άνθρωπος για τον τόπο του, θεώρησα χρέος μου τη συμμετοχή μου στις επερχόμενες εκλογές για το Δήμο Κισάμου, δίπλα σε ένα άνθρωπο με πολιτική εμπειρία και ιδέες, δίπλα σε ένα έντιμο αυτοδιοικητικό, που οραματίζεται καλύτερες μέρες για την πόλη μας, για τον δήμο μας.
Η διαδρομή μου και η εμπειρία μου, επαγγελματική και κοινωνική, είναι γνωστές σε όλους εσάς. Πιστεύω στη σκληρή δουλειά, στον προγραμματισμό, στην μεθοδικότητα, στη νοικοκυροσύνη, σε μετρημένα λόγια και καλά ζυγισμένες αποφάσεις. Καλώ λοιπόν όλους τους συμπολίτες μας που ενδιαφέρονται για τα κοινά και έχουν άποψη για τα τοπικά θέματα, να επιλέξουν πρόσωπα που τους εκφράζουν. Θέτω λοιπόν την υποψηφιότητα μου στη διάθεση των πολιτών του δήμου Κισάμου, ευελπιστώντας στην στήριξή όλων σας.
Ευχαριστώ
Καστανάκης Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια: