Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τετάρτη 3 Απριλίου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΠΑΤΕΡΑΚΗ ΝΙΚΟΥ

Αγαπητοί φίλοι και χωριανοί...
Έχοντας πλέον φτάσει κοντά στο τέλος της θητείας μου σαν πρόεδρος του χωριού μας,θα ήθελα να σας εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την στήριξη σας...
Από μεριάς μου προσπάθησα να κάνω το καλύτερο για εμάς και τη κοινότητα μας.
Σίγουρα κάποιοι να περίμεναν περισσότερα από εμάς όπως άλλωστε και εγώ ο ίδιος. Ωστόσο, οι οικονομικές δυσκολίες που περάσαμε σαν χώρα, δυσκόλεψαν τα πράγματα και στο δήμο μας...
Υπήρξαν στιγμές πίεσης,που με έκαναν να μετανιώνω για την επιλογή μου. Όμως το μικρόβιο που με διακατέχει μου έδινε θάρρος να συνεχίσω...
Καθ' όλη τη διάρκεια λοιπόν αυτή, γνώρισα ανθρώπους με την ίδια αγάπη για το τόπο μας, ανεξάρτητα ποιας παράταξης ανήκαν. Έκανα φίλους και γνώρισα καλύτερα το Δήμαρχο,τα οράματα και τις ιδέες που έχει για το τόπο μας, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη μου. Συγκεκριμένα με τράβηξαν η γνώσεις του, η αγάπη του για το τόπο μας, η επιμονή του και οι ατελείωτες ώρες εργασίας του πάνω στο δήμο, και παρόλο που προερχόμουν από διαφορετική παράταξη ποτέ δεν μου έκλεισε τη πόρτα...
Γνωρίζω το ότι να αλλάζεις στρατόπεδο δεν είναι το καλύτερο όμως, το να κόβεις από έναν νέο τα φτερά του είναι χειρότερο. Ελπίζω πλέον να κάνουμε βήματα προς τα εμπρός και όχι προς τα πίσω , σε αυτές της εκλογές κατεβαίνω στο πλευρό του Θοδωρή με λίγο μεγαλύτερους στόχους να εκπροσωπήσω όλη την περιοχή του Μηθύμνης...
Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος
Δημοτικής ενότητας Μηθύμνης
Νίκος Πατεράκης
Πρόεδρος τοπικής κοινότητας Φαλελιανών

Δεν υπάρχουν σχόλια: