Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Δευτέρα 15 Απριλίου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΓΛΑΜΠΕΔΑΚΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

Αγαπητοί συνδημότες στις επερχόμενες εκλογές της 26ης Μαΐου έχω αποφασίσει να δώσω το "παρών". Ύστερα από ώριμη σκέψη και με την παρότρυνση φίλων και συνεργατών επέλεξα εκ νέου να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος της Δημοτικής ενότητας  Κισάμου στο πλευρό του άξιου υποψηφίου Δημάρχου κ. Θοδωρή Σταθάκη. 
Μαζί συμπορευτήκαμε και εργαστήκαμε για το μέλλον της Κισάμου και ανταποκριθήκαμε όσο μπορούσαμε στα προβλήματα της καθημερινότας και όχι μόνο του Δήμου μας. Αυτά τα πέντε χρόνια προσπάθησα να ανταπεξέλθω σε ότι πόστο μου ανατέθηκε παρά τις αντιξοότητες  και τα τροχοπέδια που συνάντησα στο "διάβα" μου. 
Ως αντιδήμαρχος της δημοτικής ενότητας Ιναχωρίου και αρμοδίου σε θέματα παιδείας και στην συνέχεια ως εντεταλμένου συμβούλου υπεύθυνου για θέματα δημόσιας υγιεινής, πρόνοιας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και προέδρου της δευτεροβάθμιας σχολικής επιτροπής του Δήμου μας, πιστεύω ότι έφερα σε πέρας τα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις μου απέναντι στην κοινωνία της Κισάμου. Δεν έλειψα και δεν κρύφτηκα ποτέ. Ήμουν και θα είμαι πάντα πρόθυμος να βοηθήσω  και να συνεισφέρω για το κοινωνικό σύνολο. Αν πέτυχα ή όχι θα το κρίνετε μόνο εσείς. Γίνετε αρωγοί στην προσπάθεια μου να αγωνιστούμε για αυτόν τον ευλογημένο τόπο. Είμαι βέβαιος ότι όλοι μαζί ενωμένοι, με κοινούς ανιδιοτελείς στόχους, μπορούμε να δώσουμε τις μάχες μας και να νικήσουμε
Αυτή θα είναι η ... η δική μας νίκη
Με εκτίμηση Γλαμπεδάκης Βασίλειος
Υποψήφιος Δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό του κ. Θοδωρή Σταθάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: