Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

ΜΗΝΥΣΕΙΣ

Μήνυση κατά των διοικητικών λειτουργών και υπαλλήλων του δημόσιου τομέα έκανε γνωστός ποινικολόγος των Χανίων, καθώς ισχυρίζεται ότι κάποιοι ελάμβαναν αποδοχές ανώτερες από αυτές του προέδρου του Αρείου Πάγου. 
Μάλιστα σε συνέντευξη που έδωσε είπε "πιστεύω το παράδειγμα μου να το ακολουθήσουν και άλλοι"!
Λιγουλάκι σωστό τον βρίσκω !!... και μόνο που απότομα και αυτός έμαθε για τα υπέρογκα ποσά κάτι είναι!!
Φυσικά τόσα χρόνια που τα τσέπωναν όλοι δυστυχώς κάναμε την πάπια. Σήμερα για να φανούμε και εμείς ότι αγωνιούμε για την παλιοκατάσταση μας κάνουμε...μηνύσεις!!!
Αλήθεια μήπως θα έπρεπε να κάνουμε πρώτα μήνυση σε αυτούς που έφτιαξαν αυτές τις θέσεις και μαγείρεψαν τους μισθούς..... λέω μήπως όλοι αυτοί πoυ τα τσέπωναν δεν είναι γνωστοί...... λέω μήπως το κράτος που τους πλήρωνε τόσα χρόνια να μην ήξερε τι πλήρωνε και ποιούς; 
Γιατί άραγε δεν κάνουμε μήνυση σε αυτούς τους γαιδάρους της Βουλής και τα καλά πουλαράκια της κάθε κυβέρνησης;
Αλήθεια εγώ μπορώ να κάνω μήνυση σε ένα πρωθυπουργό που αθέτησε όλα αυτά που μου έταξε;
Αλήθεια εγώ μπορώ να κάνω μήνυση σε ένα υπουργό που μου έκοψε 1500Ε χωρίς να με ρωτήσει αν μπορώ τώρα, να ζήσω τα 3 μου παιδιά;
Εγώ μπορώ να κάνω μήνυση σε όλους αυτούς που μας τάραξαν συθέμελα τα τελευταία χρόνια;
Μπα……..

2 σχόλια:

ΠΑγιαυλάς ΝΙΚΟΣ είπε...

Σιγά τα ωά!!
Μέρος αυτού του καλοπληρωμένου και καλοβολεμένου συστήματος είναι και αυτός. Μία κίνηση επικοινωνιακή έκανε. Για να εντυπωσιάση το ... Καλλικράτη! Παλιά του τέχνη κόσκινο......

Ιωάννης Παπαδάκης είπε...

Έχεις δίκιο Πα.νίκο σήμερα δήλωσε "παρόν" στα Χανιώτικα νέα. Που πάμε να κάτεχα!!!