Τέλος δεκαετίας του 1970 την γραμμή Κυπαρίσσι-Γέρακα-Μονεμβάσια-Νεάπολη-Γύθειο-Καστέλλι την έκανε ο ΚΑΝΑΡΗΣ, ο οποίος παραδόξως δεν έπιανε στα Κύθηρα. Οι παλαιότεροι θα θυμούνται και το ΙΟΝΙΟΝ που έκανε το δρομολόγιο Πειραιάς- Κυπαρίσσι-Γέρακας -Μονεμβάσια-Νεάπολη-Αγ. Πελαγία-Γύθειο- Αγ. Πελαγία-Αντικύθηρα-Κίσαμο, κάποτε προσέγγιζε και το Καψάλι Κυθήρων άλλα από το 1992 νομίζω η προσέγγιση καταργήθηκε. Στα μέσα της δεκαετίας του 90 η γραμμή καταργήθηκε γιατί τα χωριά της Λακωνίας Κυπαρίσσι- Γέρακας και Μονεμβάσια απέκτησαν πρόσβαση από τη στεριά με νέους δρόμους. Μετά ήρθε το ΘΗΣΕΥΣ, για λίγο ο ΠΗΓΑΣΟΣ και τελικά το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ.
Το Κανάρης ήταν ένα από τα 4 πλοία που μας έδωσαν οι Ιταλοί, τα άλλα ήταν Καραϊσκάκης, Κολοκοτρώνης, Μιαούλης, από αυτά και ο Μιαούλης είχε έλθει στο λιμάνι μας!!
- Στην παραπάνω φωτο που σίγουρα είναι συλλεκτική και μοναδική (ευχαριστώ τον Γιάννη Λαμαζάκη που την έστειλε) φαίνεται ο Μιαούλης να έχει προσαράξει στην ξέρα του Λιμανιού και δυο ρυμουλκά να το τραβάνε. Ήρθε μια και μοναδική φορά στο λιμάνι μας που όπως βλέπετε δεν έχει ούτε άσφαλτο στον δρόμο και η προβλήτα είναι το 1/3 απο την σημερινή και ΄"έκατσε" ευτυχώς δίχως να βουλιάξει στην ξέρα.
Το Κανάρης ήταν ένα από τα 4 πλοία που μας έδωσαν οι Ιταλοί, τα άλλα ήταν Καραϊσκάκης, Κολοκοτρώνης, Μιαούλης, από αυτά και ο Μιαούλης είχε έλθει στο λιμάνι μας!!
- Στην παραπάνω φωτο που σίγουρα είναι συλλεκτική και μοναδική (ευχαριστώ τον Γιάννη Λαμαζάκη που την έστειλε) φαίνεται ο Μιαούλης να έχει προσαράξει στην ξέρα του Λιμανιού και δυο ρυμουλκά να το τραβάνε. Ήρθε μια και μοναδική φορά στο λιμάνι μας που όπως βλέπετε δεν έχει ούτε άσφαλτο στον δρόμο και η προβλήτα είναι το 1/3 απο την σημερινή και ΄"έκατσε" ευτυχώς δίχως να βουλιάξει στην ξέρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου