Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.







Τρίτη 2 Ιουλίου 2019

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΚΟΥΡΤΑΚΗ-ΔΕΙΚΤΑΚΗ

Μετά το νεύμα για την εκλογική προτίμηση σας στο πρόσωπο μου, θα 'θελα από καρδιάς να ευχαριστήσω όλους όσους με τίμησαν και με εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους, με ήθος και αξιοπρέπεια και με οδήγησαν στο νέο διοικητικό συμβούλιο του Δήμου Κισάμου. Υπόσχομαι ότι θα εργαστώ, θα συνεργαστώ και θα σας τιμήσω και εγώ με την σειρά μου.
Είναι ευθύνη, το γνωρίζω και πρέπει να ανταποκριθώ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στον ρόλο αυτό. Θα προσπαθήσω να εκφράζω όλους με ενωτικό πνεύμα και να προασπίζομαι το κοινό συμφέρον. Θα είμαι κοντά σας. 
Συγχαίρω όλους τους συνυποψήφιους μου από όλους τους συνδυασμούς για τον αξιοπρεπή αγώνα νίκης και εύχομαι να έχουμε μια εποικοδομητική συνεργασία. Η κοινωνία μπορεί να πάει μπροστά μόνο ενωμένη ώστε να αναδείξουμε τον ευλογημένο τόπο μας, να τιμήσουμε τους προγόνους μας και να αφήσουμε παρακαταθήκη στις επόμενες γενιές.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλω στην οικογένειά μου που είναι δίπλα μου και συνοδοιπόρος μου.
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΟΥΡΤΑΚΗ-ΔΕΙΚΤΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: