Δελτίο τύπου έδωσε στην δημοσιότητα και στα ΜΜΕ των Χανίων, ο πρόεδρος του λιμενικού Ταμείου του Νομού κ. Δημήτρης Μπουντρογιάννης σχετικά με το πλοίο που έγερνε στο λιμάνι Κισάμου και έσπευσαν αμέσως να το φέρουν στα ίσα τους...
Δεν θα αναφερθώ για τα αντανακλαστικά του Λιμενικού Ταμείου ή για τα "μάτια" που έχει εδώ...αν έχει; Αλλά καλό είναι να κοιτάξει περισσότερο την περιοχή μας και να φτιάξει αυτά που διαβάζει και απο τα blog.
Διαβάστε το Δελτίο Τύπου.
«Το φορτηγό πλοίο SKYLARK, μήκους 61,5 μέτρων, σημαίας PALAU, τον Φεβρουάριο του 2018, πλέοντας στα ανοιχτά της Κισσάμου, μετά από σοβαρή μηχανική βλάβη που είχε παρουσιάσει, είχε αναγκαστικά ρυμουλκηθεί στο λιμάνι Καβονησίου Κισάμου, και του είχε επιβληθεί αναγκαστική κράτηση για θέματα ελλείψεων ασφαλούς ναυσιπλοΐας, από Επιθεωρητές του Λιμενικού Σώματος, μέχρι αποκαταστάσεως των ελλείψεων και βλαβών από την αλλοδαπή πλοιοκτήτρια εταιρεία.
Επειδή όμως η εν λόγω πλοιοκτήτρια εταιρεία εγκατέλειψε το πλοίο, μαζί με το αλλοδαπό πλήρωμά του, (το οποίο επαναπατρίστηκε κατόπιν μεσολάβησης ευρωπαϊκών ασφαλιστικών οργανισμών), χωρίς να αποκαταστήσει την αξιοπλοΐα του πλοίου και οι δανειστές του πλοίου προέβησαν σε δικαστική διεκδίκηση των οφειλομένων, τα αρμόδια δικαστήρια επέβαλαν συντηρητική κατάσχεση, με απαγόρευση απόπλου του καθώς και απαγόρευση μεταβολής της φυσικής και πραγματικής κατάστασης του πλοίου.
Το Λιμενικό Ταμείο Νομού Χανίων, στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του, για την εύρυθμη λειτουργία του εκεί λιμανιού και την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος, προέβη από την πρώτη στιγμή σε σειρά ενεργειών, πάντα λαμβάνοντας υπ΄ όψιν τα από τον νόμο προβλεπόμενα αλλά και την πραγματική και νομική κατάσταση του πλοίου και ενδεικτικά: επέκταση δικτύου παροχής ηλεκτρικού ρεύματος στο σημείο πρόσδεσης του πλοίου, τοποθέτηση προληπτικά φραγμάτων αντιρρύπανσης , άντληση υγρών μηχανής για την αποφυγή διαρροής με περιβαλλοντικά κατάλληλη διαχείριση κατόπιν καθοδήγησης λιμενικής αρχής, σύσταση αρμοδίως απαιτούμενων εκ του νόμου γνωμοδοτικών επιτροπών, αποτελούμενη από πέντε προβλεπόμενους φορείς για το θέμα, αναζήτηση ιδιοκτητών για νόμιμη επίδοση εγγράφων προσκλήσεων μέσω και Υπουργείου Εξωτερικών, διερεύνηση του τρόπου άντλησης, μεταφοράς και διαχείρισης των πετρελαίων που είχε για την κίνησή του το πλοίο, σε συνεννόηση με τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες, επανατοποθέτηση φραγμάτων τα οποία παρασύρθηκαν από τις θεομηνίες του χειμώνα και άλλα.
Προσφάτως, παρατηρήθηκε κλίση στο πλοίο μετά από εισροή υδάτων, λόγω της όλης κατάστασής του. Το ΛΤΝΧ ενεργοποιώντας τις επείγουσες διαδικασίες και όπως ορίζει ο νόμος επενέβη με μια σειρά ενεργειών, ανάθεσε σε εξειδικευμένο ναυπηγό επιθεωρητή, καθώς και σε δύτη αλλά και σε εξειδικευμένο συνεργείο ναυπηγικών εργασιών την αντιμετώπιση και στεγανοποίηση του σημείου εισροής υδάτων καθώς και την εκκένωση του πλοίου από υγρά κατάλοιπα, απέστειλε ειδικό βυτίο και ολοκλήρωσε την άντληση των πετρελαίων κίνησης του πλοίου, με άλλη ειδική διαδικασία άντλησε τα εισερχόμενα ύδατα κλπ υγρά , με αποτέλεσμα το πλοίο να μην παρουσιάζει πλέον κλίση, έχοντας απομακρύνει τον άμεσο κίνδυνο διαρροής πετρελαίων ή πετρελαιοειδών καταλοίπων στο περιβάλλον.
Επιπροσθέτως, το Λιμενικό Ταμείο, έχει εκκινήσει διαδικασίες, ώστε να εκτιμηθεί η δυνατότητα ασφαλούς απομάκρυνσης του πλοίου εκτός λιμένα Καβονησίου Κισάμου.
Με την ευκαιρία ο Πρόεδρος του ΛΤΝΧ θέλει να ευχαριστήσει όλες τις Υπηρεσίας (Τελωνείο, Λιμεναρχείο, κλπ) και τους ιδιώτες αλλά και το προσωπικό του Λιμενικού Ταμείου Ν. Χανίων που βοήθησαν στην όλη επιχείρηση, αποτρέποντας τον κίνδυνο διαρροής των περιεχομένων πετρελαίων και πετρελαιοειδών στο λιμάνι και στην ευρύτερη περιοχή».
Αυτό το τελευταίο μ' αρέσει.... 9 μήνες γράφαμε για το πλοίο τώρα το είδε....
9 μήνες γράφουμε και για τις τουαλέτες, για το νερό που πάει στην θάλασσα, για τα στέγαστρα που ξεχάσανε να βάλουνε παγκάκια, για τα φώτα που δεν ανάβουν....που θα πάει κάποτε θα τα δει και αυτά.....
Δεν θα αναφερθώ για τα αντανακλαστικά του Λιμενικού Ταμείου ή για τα "μάτια" που έχει εδώ...αν έχει; Αλλά καλό είναι να κοιτάξει περισσότερο την περιοχή μας και να φτιάξει αυτά που διαβάζει και απο τα blog.
Διαβάστε το Δελτίο Τύπου.
«Το φορτηγό πλοίο SKYLARK, μήκους 61,5 μέτρων, σημαίας PALAU, τον Φεβρουάριο του 2018, πλέοντας στα ανοιχτά της Κισσάμου, μετά από σοβαρή μηχανική βλάβη που είχε παρουσιάσει, είχε αναγκαστικά ρυμουλκηθεί στο λιμάνι Καβονησίου Κισάμου, και του είχε επιβληθεί αναγκαστική κράτηση για θέματα ελλείψεων ασφαλούς ναυσιπλοΐας, από Επιθεωρητές του Λιμενικού Σώματος, μέχρι αποκαταστάσεως των ελλείψεων και βλαβών από την αλλοδαπή πλοιοκτήτρια εταιρεία.
Επειδή όμως η εν λόγω πλοιοκτήτρια εταιρεία εγκατέλειψε το πλοίο, μαζί με το αλλοδαπό πλήρωμά του, (το οποίο επαναπατρίστηκε κατόπιν μεσολάβησης ευρωπαϊκών ασφαλιστικών οργανισμών), χωρίς να αποκαταστήσει την αξιοπλοΐα του πλοίου και οι δανειστές του πλοίου προέβησαν σε δικαστική διεκδίκηση των οφειλομένων, τα αρμόδια δικαστήρια επέβαλαν συντηρητική κατάσχεση, με απαγόρευση απόπλου του καθώς και απαγόρευση μεταβολής της φυσικής και πραγματικής κατάστασης του πλοίου.
Το Λιμενικό Ταμείο Νομού Χανίων, στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του, για την εύρυθμη λειτουργία του εκεί λιμανιού και την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος, προέβη από την πρώτη στιγμή σε σειρά ενεργειών, πάντα λαμβάνοντας υπ΄ όψιν τα από τον νόμο προβλεπόμενα αλλά και την πραγματική και νομική κατάσταση του πλοίου και ενδεικτικά: επέκταση δικτύου παροχής ηλεκτρικού ρεύματος στο σημείο πρόσδεσης του πλοίου, τοποθέτηση προληπτικά φραγμάτων αντιρρύπανσης , άντληση υγρών μηχανής για την αποφυγή διαρροής με περιβαλλοντικά κατάλληλη διαχείριση κατόπιν καθοδήγησης λιμενικής αρχής, σύσταση αρμοδίως απαιτούμενων εκ του νόμου γνωμοδοτικών επιτροπών, αποτελούμενη από πέντε προβλεπόμενους φορείς για το θέμα, αναζήτηση ιδιοκτητών για νόμιμη επίδοση εγγράφων προσκλήσεων μέσω και Υπουργείου Εξωτερικών, διερεύνηση του τρόπου άντλησης, μεταφοράς και διαχείρισης των πετρελαίων που είχε για την κίνησή του το πλοίο, σε συνεννόηση με τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες, επανατοποθέτηση φραγμάτων τα οποία παρασύρθηκαν από τις θεομηνίες του χειμώνα και άλλα.
Προσφάτως, παρατηρήθηκε κλίση στο πλοίο μετά από εισροή υδάτων, λόγω της όλης κατάστασής του. Το ΛΤΝΧ ενεργοποιώντας τις επείγουσες διαδικασίες και όπως ορίζει ο νόμος επενέβη με μια σειρά ενεργειών, ανάθεσε σε εξειδικευμένο ναυπηγό επιθεωρητή, καθώς και σε δύτη αλλά και σε εξειδικευμένο συνεργείο ναυπηγικών εργασιών την αντιμετώπιση και στεγανοποίηση του σημείου εισροής υδάτων καθώς και την εκκένωση του πλοίου από υγρά κατάλοιπα, απέστειλε ειδικό βυτίο και ολοκλήρωσε την άντληση των πετρελαίων κίνησης του πλοίου, με άλλη ειδική διαδικασία άντλησε τα εισερχόμενα ύδατα κλπ υγρά , με αποτέλεσμα το πλοίο να μην παρουσιάζει πλέον κλίση, έχοντας απομακρύνει τον άμεσο κίνδυνο διαρροής πετρελαίων ή πετρελαιοειδών καταλοίπων στο περιβάλλον.
Επιπροσθέτως, το Λιμενικό Ταμείο, έχει εκκινήσει διαδικασίες, ώστε να εκτιμηθεί η δυνατότητα ασφαλούς απομάκρυνσης του πλοίου εκτός λιμένα Καβονησίου Κισάμου.
Με την ευκαιρία ο Πρόεδρος του ΛΤΝΧ θέλει να ευχαριστήσει όλες τις Υπηρεσίας (Τελωνείο, Λιμεναρχείο, κλπ) και τους ιδιώτες αλλά και το προσωπικό του Λιμενικού Ταμείου Ν. Χανίων που βοήθησαν στην όλη επιχείρηση, αποτρέποντας τον κίνδυνο διαρροής των περιεχομένων πετρελαίων και πετρελαιοειδών στο λιμάνι και στην ευρύτερη περιοχή».
Αυτό το τελευταίο μ' αρέσει.... 9 μήνες γράφαμε για το πλοίο τώρα το είδε....
9 μήνες γράφουμε και για τις τουαλέτες, για το νερό που πάει στην θάλασσα, για τα στέγαστρα που ξεχάσανε να βάλουνε παγκάκια, για τα φώτα που δεν ανάβουν....που θα πάει κάποτε θα τα δει και αυτά.....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου