Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Τρίτη 16 Απριλίου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΜΥΛΩΝΑΚΗ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Σε έναν τόπο που όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους δεν χρειάζονται λόγια πολλά. Από ανθρώπους που μόνο επαγγελματίες πολιτικοί δεν είναι δεν χρειάζονται λόγια μεγάλα. Αποφάσισα να αποδεχτώ την πρόταση και να συμμετέχω στις ερχόμενες εκλογές με τον συνδυασμό του κ. Γεωργίου Μυλωνάκη για να βοηθήσω με όποιον τρόπο μπορώ τον τόπο που γεννήθηκα μεγάλωσα και θα μεγαλώσω τα παιδιά μου. Έχω όρεξη διάθεση και χρόνο να ασχοληθώ με τα τοπικά θέματα και ελπίζω να μου δοθεί η ευκαιρία για να αποδείξω και ότι μπορώ. Ως νέος άνθρωπος και νέα μητέρα έχω γνώση των προβλημάτων και απόψεις για το πώς μπορούν να βελτιωθούν τα όσα μας απασχολούν χωρίς φανατισμό και σκοπιμότητες.
Με εκτίμηση 
Ειρήνη Μυλωνάκη υποψήφια δημοτική σύμβουλος ενότητας Μυθήμνης.
Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση υποψηφιότητας της κόρης μου Ειρήνης Μυλωνάκη ως δημοτικός σύμβουλος ενότητας Μυθήμνης με τον συνδυασμό του κ. Γιώργου Μυλωνάκη νιώθω την υποχρέωση αλλά και την ανάγκη να την στηρίξω σε αυτή της την απόφαση και σε όποια δυσκολία αντιμετωπίσει. Έχοντας και ο ίδιος διατελέσει για δυο συνεχόμενες τετραετίας δημοτικός σύμβουλος στον συνδυασμό του ανωτέρου δεν έχω από το να ζητήσω από όλους εσάς να στηρίξετε την κόρη μου με την ψήφο σας όπως ακριβώς στηρίξατε και εμένα και σας ευχαριστώ από καρδιάς. 
Με εκτίμηση 
Νεκτάριος Μυλωνάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: